SEO

jak założyć wizytówkę google moja firma

Wizytówka Google – jak założyć wizytówkę Google Moja Firma? Czy wizytówka jest płatna?  

Wizytówka firmy w Mapach Google, szczególnie w przypadku biznesów lokalnych, nie tylko ułatwia potencjalnym klientom znalezienie Twojego przedsiębiorstwa, ale także zapewnia dostęp do kluczowych informacji, takich jak godziny otwarcia, adres, numer telefonu oraz opinie klientów. Wiele osób zastanawia się, czy założenie wizytówki jest płatne. Odpowiedź brzmi: nie, jest to całkowicie bezpłatne. Oczywiście istnieje możliwość uzupełnienia […]

Wizytówka Google – jak założyć wizytówkę Google Moja Firma? Czy wizytówka jest płatna?   Read More »

responsywność stron internetowych

Responsywność – co to i dlaczego jest ważna? 

Kiedy ostatnim razem przeglądałeś strony internetowe na swoim telefonie lub tablecie? Prawdopodobnie zrobiłeś to dzisiaj, nawet kilka razy w ciągu dnia. Przypomnij sobie, co poczułeś, gdy trafiłeś na stronę, która sprawiła wrażenie niedopasowanej i „rozbitej” na twoim ekranie. Tekst wychodził poza ekran, pojawiły się obrazy, które nie skalowały się poprawnie, lub menu, które nie odpowiadało

Responsywność – co to i dlaczego jest ważna?  Read More »

Jak ChatGPT może zautomatyzować procesy w twojej firmie?  

Obecnie sztuczna inteligencja staje się integralną częścią naszej codzienności. W biznesie ten trend jest jeszcze bardziej zauważalny. Co to konkretnie oznacza dla Twojej firmy? Jak ChatGPT stworzony przez OpenAI, może wpłynąć na Twoje codzienne działania w firmie, strategię marketingową, obsługę klienta czy generowanie treści?  W artykule omówimy praktyczne zastosowanie ChatGPT w biznesie, pokażemy, w jaki

Jak ChatGPT może zautomatyzować procesy w twojej firmie?   Read More »

pozycjonowanie stron internetowych poradnik

Podstawy pozycjonowania stron – poradnik dla początkujących 

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest, że niektóre strony internetowe pojawiają się na samej górze w wynikach wyszukiwania, podczas gdy inne utknęły gdzieś w miejscu lub są kompletnie niewidoczne w Google? W tym artykule postaram się wyjaśnić, dlaczego właśnie tak się dzieje i dlaczego pozycjonowanie strony ma tak ogromny wpływ na jej widoczność. Przyjrzymy się bliżej

Podstawy pozycjonowania stron – poradnik dla początkujących  Read More »

audyt seo

Po co nam audyt SEO? Przegląd kluczowych aspektów od definicji po koszt audytu SEO 

Jeśli prowadzisz własną stronę internetową, wiesz jak ważne jest, aby była ona atrakcyjna dla użytkowników i pozycjonowana w wyszukiwarce. Natomiast, żeby tak się stało strona musi spełniać szereg warunków, dlatego przeprowadzany jest Audyt SEO przedstawiający całościowy obraz stanu witryny. W tym artykule przybliżymy, czym tak naprawdę jest Audyt SEO? Kiedy najlepiej go przeprowadzić a także

Po co nam audyt SEO? Przegląd kluczowych aspektów od definicji po koszt audytu SEO  Read More »

blog firmowy

Blog firmowy jako narzędzie pozycjonowania: odkryj potencjał wartościowych treści

Tworzenie wartościowych i aktualnych treści Regularne publikowanie nowych, wartościowych artykułów na Twoim blogu firmowym jest bardzo istotne w procesie pozycjonowania stron www. Google preferuje strony, które nie tylko spełniają techniczne warunki ale także regularnie aktualizują swoje treści i dostarczają wartościowego dla użytkowników contentu. Konsekwentne dodawanie nowych artykułów na blogu może zatem przyczynić się do poprawy

Blog firmowy jako narzędzie pozycjonowania: odkryj potencjał wartościowych treści Read More »

Buzz marketing – czyli jak szeptać, aby było o nas głośno

Do przedstawienia problemu posłużę się przykładem kanału na portalu internetowym YouTube oraz jego promocji mającej na celu zachęcenie odbiorców do wzięcia udziału w wydarzeniu Sit-down & Stand-up komicy na skwerze Millenium Hall Rzeszów.  Co rozumieć poprzez buzz marketing? Marketing szeptany, marketing plotki, marketing opinii to pojęcia, przez które można rozumieć jako zwiększenie zainteresowania daną marką lub

Buzz marketing – czyli jak szeptać, aby było o nas głośno Read More »