Jak zwiększyć rozpoznawalność marki oraz sprzedaż za pomocą LinkedIn ?

Odpowiedź na to pytanie poznasz już w trakcie naszego szkolenia. Pokażemy Ci, że serwisowi trzeba poświęcić trochę więcej czasu, niż innym kanałom społecznościowym, ale ten wysiłek wyjątkowo Ci się opłaci. LinkledIn nie jest typową platformą social media. Już sama idea jego powstania była inna niż w przypadku Facebooka, czy Instagrama. Misją LinkedIna było umożliwienie specjalistom wymianę wartościowych treści oraz ułatwienie im budowania sieci kontaktów. Dlatego właśnie komunikację na nim trzeba prowadzić wyjątkowo sprawnie i inteligentnie. Nauczymy Cię z wyprzedzeniem planować działania, stopniowo poszerzać grono odbiorców i generować leady tzn. docierać do osób i firm potencjalnie potrzebujących naszych Twych i usług.

Cel szkolenia Linkedin

Wykorzystanie w praktyce możliwości platformy społecznościowej LinkedIn do automatycznego pozyskiwania klientów, zwiększania sprzedaży, budowy świadomości marki. Dzięki tej wiedzy absolwenci kursu oszczędzą czas i pieniądze.

Program kursu linkedin

  • Jak zdobyć klientów poprzez darmowe i płatne rozwiązania na LinkedIn?
  • Elementy profilu prywatnego i firmowego, które przyciągają potencjalnego klienta do kontaktu;
  • Jak bezpośrednio dotrzeć do wybranych osób, np. szefów, prezesów, dyrektorów, pracowników wybranej firmy za pomocą LinkedIna?
  • Aktualne nowości w serwisie LinkedIn.
  • Efektywność działań LinkedIn – analityka, monitoring;
  • Charakterystyka grup docelowych wprowadzenie;
  • Instalacja kodu remarketingowegoInsight Tag;
  • Wgranie bazy mailingowej do systemu reklamowego;
  • Charakterystyka contentu reklamowego;
  • Analityka kampanii reklamowej;
  • Case Studies najlepsze praktyki.

W trakcie kursu linkedin

  • Nauczysz się samodzielnie tworzyć reklamy, które będą przyjazne użytkownikom i skłonią ich do klikania;
  • Poznasz najefektywniejsze formaty reklamowe, które skutecznie umożliwią Ci dotarcie do Twoich przyszłych klientów;
  • Dowiesz się, jak uzupełnić profil na LinkedIn, by wyglądał profesjonalnie i na które elementy profilu zwrócić szczególną uwagę;
  • Poznasz najskuteczniejsze sposoby promocji Twojej firmy/produktów na portalu LinkedIn;
  • Odkryjesz techniki mierzenia efektywności działań marketingowych i analizy opłacalności i będziesz świadomie kontrolował przebieg kampanii na LinkedIn.

Grupa docelowa

Szkolenie Linkedina skierowane jest do osób, które chcą:

  • poznać sposoby na zautomatyzowanie systemu pozyskiwania i obsługi klientów na LinkedIn;
  • dowiedzieć się, jak skutecznie docierać do osób, które są zainteresowane ofertą;
  • dla przedsiębiorców, którzy chcą kreować swój wizerunek eksperta i zdobywać wartościowe kontakty biznesowe.

O autorze – Michał Susfał

Prowadzę szkolenia i kursy dla przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie zaprezentować swoje produkty, organizować i automatyzować pracę, zwiększyć sprzedaż, przyciągnąć odpowiednich klientów. Promuję narzędzia i oprogramowanie dla biznesu.

Materiały dydaktyczne:  „Jak automatyzować i organizować procesy biznesowe”. Autor: Michał Susfał.

Cena szkolenia linkedin

250 zł za godzinę szkoleniową. Liczba godzin szkoleniowych – 24. Minimalna liczba uczestników – 3.
Przewiń do góry