Konsultacje Google Ads/Google Analytics/Google Tag Manager

W jakiej formie prowadzona będzie rozmowa?

Konsultacje z naszym specjalistą (Certyfikowany Specjalista Google Ads) odbywają się online lub w siedzibie eMedialni (Rzeszów) – podzielone są na trzy obszary, to Ty wybierasz w obrębie, którego z tych narzędzi potrzebujesz pogłębić wiedzę teoretyczną lub przeanalizować obecną sytuację swojej firmy.  

Dla kogo przeznaczone są konsultacje?

Konsultacje z narzędzi analitycznych Google dedykujemy: 

  • właścicielom firm,
  •  kierownikom sklepów internetowych, 
  • administratorom stron www, 
  • lub specjalistom odpowiedzialnym za sprzedaż i marketing,  

którzy potrzebują pogłębić swoją wiedzę narzędziową w obszarze Google lub rozwiązać konkretny problem stanowiący przeszkodę w poprawnej konfiguracji narzędzia lub rozwoju działań marketingowych na większą skalę. 

Poziom konsultacji ustalany jest indywidualnie na bazie otrzymanego zapytania. 

Ile to będzie kosztowało?

Każda godzina konsultacji kosztuje 189 zł netto i jest płatna na podstawie wystawionej faktury VAT. Jedna godzina pracy rozumiana jest jako 60 minut, natomiast godziny niepełne będą rozliczane za każde rozpoczęte 15 minut (proporcjonalnie do stawki godzinowej).  

Orientacyjny czas potrzebny na konsultacje ustalony zostanie przez naszego specjalistę na podstawie przesłanego zapytania – jednak zaznaczamy, że minimalny czas wynosi 60 minut.  

Co obejmują konsultacje?

Obszar I: Google Ads

Pierwszym obszarem konsultacji są kwestie związane z Google Adsnasz specjalista może omówić z Tobą kwestie stworzenia i ustawień konta, zweryfikować poprawność integracji z narzędziami, pomóc w imporcie konwersji i ustaleniu celów dla poszczególnych kampanii, ale także omówić prowadzone już na koncie kampanie reklamowe i zaproponować konkretne działania nastawione na zwiększenie zysku dla Twojej firmy. 

Obszar II: Google Analytics 4

Drugim obszarem konsultacji są kwestie związane z Google Analytics 4 – nasz specjalista może omówić z Tobą zarówno tematy dotyczące konfiguracji, jak i bieżącej obsługi narzędzia (np. Przygotowania własnych raportów oraz prawidłowego odczytywania zawartych w nich danych). Konsultacje dotycząca konfiguracji może obejmować konkretny, niedziałający lub wymagający ustawienia moduł w narzędziu, ale także konfigurację Twojej analityki krok po kroku. 

Obszar III: Google Tag Manager

Trzecim obszarem konsultacji są wszystkie kwestie związane z Google Tag Manager – nasz specjalista może omówić z Tobą wdrożenie przy pomocy GTM kodów śledzenia z narzędzi marketingowych oraz otagowanie odpowiednich zdarzeń w witrynie (np. Kliknięcie w telefon, kliknięcie w mail, przesłanie formularza kontaktowego), które w dalszym etapie można przesłać do Google Analytics 4 w postaci zdarzeń/konwersji. 

Z kim będę rozmawiał?

Konsultacje we wskazanych obszarach przeprowadzi z Tobą Maciej Porada, specjalista od performance marketingu z niemal 7-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w narzędziach reklamowych, takich jak Google Ads, Microsoft Ads, Criteo, Ceneo, Allegro i Programmatic, oraz narzędziach analitycznych, Google Analytics, Google Tag Manager. Posiada bogate doświadczenie w kampaniach polskich i zagranicznych.

Dofinansowanie

Chcesz otrzymać dofinasowanie do 80% w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO).  Wspólnie ustalimy szczegóły oraz warunki szkolenia. Skontaktuj się poprzez e-mail biuro@emdialni.pl lub telefonicznie 793 123 470.  

Dołącz do grona zadowolonych klientów!

Kampanie Google Ads

Czym są kampanie Google Ads? Zwykliśmy nazywać je linkami sponsorowanymi. Są to formaty tekstowe, graficzne i wideo, które dzięki rozbudowanej sieci wyszukiwania Google docierają do użytkowników Internetu. Kampanie Google Ads wyświetlają się osobom szukającym Twoich produktów lub usług dzięki precyzyjnemu systemowi reklam Google, który z łatwością wynajduje i określa grupy docelowe, do których powinna być kierowana reklama. Z reklamą Google Ads docierasz więc do tych, na których zależy Ci najbardziej.

Oferujemy Ci:

  • Reklamy w sieci wyszukiwania Google, które dotrą tylko do osób zainteresowanych Twoimi usługami i marką;
  • Kampanie w sieci reklamowej Google, obejmującej ponad 2 mln miejsc docelowych w Internecie (w tym blogi, serwisy informacyjne, aplikacje mobilne oraz strony internetowe);
  • Remarketing Google Ads skierowany do osób, które wcześniej odwiedziły Twoja witrynę i wyraziły zainteresowanie kupnem produktu, kontaktem itd., jednak nie podjęły żadnej akcji;
  • Kampanie produktowe Google Ads (tzw. Zakupy Google) o atrakcyjnej formie wizualnej (połączenie grafiki i tekstu) wyświetlane w specjalnej do tego przeznaczonej sekcji wyszukiwarki;
  • Reklamy wideo (kampanie YouTube);
  • Kampanie Google Ads w Gmail, czyli działania reklamowe z wykorzystaniem najpopularniejszej poczty elektronicznej na świecie.

Reklama w social mediach

Niemal każda platforma społecznościowa pozwala na tworzenie kampanii reklamowych. Każdy z kanałów social media ma przy tym swoją specyfikę, zarówno pod względem technicznym: dopuszcza określoną liczbę znaków, konkretne wymiary grafik, długości filmów itd., jak i ludzkim: skupia innych użytkowników, inaczej reagujących na wyświetlane treści, o różnych nawykach, odmiennych zainteresowaniach, guście, ale też w różnym wieku, czy płci. Pomożemy Ci skierować reklamę na właściwy kanał lub przeprowadzić spójne kampanie reklamowe, dopasowane do każdej z platform social media.

Oferujemy Ci:

  • Facebook Ads i pochodne (reklama na Instagramie, Pintereście, LinkedInie, Twitterze etc.) kampanie dopasowane do właściwości kanału i skierowane do konkretnych grup docelowych;
  • Nietuzinkowe podejście do kampanii oraz szeroki wachlarz obsługiwanych formatów reklamowych np. kampanie z użyciem filmów oraz animacji promocyjnych, tekstowe, profesjonalne kampanie produktowe etc.;
  • Niskie koszty dzięki optymalizacji kampanii reklamowych.

Skuteczna reklama w Internecie

Efektywna i skuteczna reklama w Internecie pozwoli Ci dotrzeć do tysięcy potencjalnych klientów Twojej firmy. Jej zalety można mnożyć: duży zasięg, relatywnie niskie koszty kampanii, różnorodne formy i kanały, na których możesz promować swoje usługi. Masz szerokie pole manewru, ważna jest jednak pomoc specjalistów, którzy przygotują dla Ciebie skuteczne kampanie. Nasza agencja social media udzieli Ci cennych rad na starcie, a nasi specjaliści podpowiedzą, gdzie szukać nowych możliwości sprzedaży i jakie reklamy będą dla Ciebie najkorzystniejsze.

Korzyści ze współpracy z Nami

  • Pomoc eksperta, który doradzi Ci optymalny dobór kampanii;
  • Audyt działań konkurencji, dzięki któremu sprawdzisz, jakie są Twoje mocne i słabsze strony oraz które produkty powinieneś promować, by dogonić rywali;
  • Analitykę, czyli ocenę trendów, konwersji i danych demograficznych;
  • Mierzalne efekty kampanii, poparte szczegółowymi raportami.