Dlaczego warto powierzyć to Agencji Emedialni?

  • Mamy ponad 10 letnie doświadczenie w kampaniach Google Ads (dawniej AdWords), zarówno dla sklepów internetowych, jak i firm usługowych. Ranga obsługiwanych przez nas klientów zaczyna się od niewielkich biznesów lokalnych, przez firmy ogólnopolskie, kończąc na markach wychodzących ze swoją ofertą na rynki międzynarodowe. 
  • Jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi zmianami jakie wprowadza Google w swoim systemie reklamowym. Prowadzone na bieżąco rozmowy z opiekunami kont Google Ads pozwalają nam omawiać i wdrażać najnowsze rozwiązania reklamowe do naszych kampanii. 
  • Opieramy się na danych analitycznych, aby jak najlepiej dostosować strukturę i komunikację kampanii do potrzeb i oczekiwań Twojej grupy docelowej.  
  • Optymalizujemy kampanie sprzedażowe, aby osiągnąć jak najwyższy wskaźnik zwrotu z nakładów na reklamę ROAS – mówiąc prościej, nie osiadamy na laurach. Pracujemy nad tym, aby Twój realny zysk zwiększał się z miesiąca na miesiąc. 

Co oferujemy w ramach kampanii Google Ads?

Kampanie performance max, które w zautomatyzowany sposób pozwalają łączyć zasoby wszystkich sieci udostępnionych przez system reklamowy Google Ads tworząc punkt styku z klientem w każdej możliwej formie (reklamy produktowe, tekstowe, graficzne, wideo). Sprawdzą się dobrze nie tylko dla sklepów internetowych kładąc mocny nacisk na przestrzeń Google Shopping, ale także w kampaniach nastawionych na pozyskiwanie kontaktów, stanowiąc uzupełnienie dla kampanii tekstowych. 

Kampanie tekstowe, które są podstawową i bardzo skuteczną formą dotarcia do użytkownika, który wykazuje potrzebę zakupową/usługową tu i teraz – co znacząco wpływa na poziom pozyskanej uwagi z punktu widzenia reklamodawcy. Precyzyjny dobór słów kluczowych i trafne dopasowanie treści reklamy pozwala na pozyskanie klienta gotowego do podjęcia pożądanej akcji w witrynie. 

Kampanie graficzne, które mogą docierać do użytkowników w obrębie całej sieci reklamowej Google, obejmującej ponad milion stron i aplikacji. Atrakcyjne wizualnie reklamy graficzne są niezastąpione, jeśli chodzi o budowanie wśród szerokiej grupy docelowej świadomości marki lub wprowadzanego na rynek produktu/usługi.  

Kampanie wideo, które wyświetlane są w formie możliwych lub niemożliwych do pominięcia krótkich spotów reklamowych w serwisie YouTube i partnerskich serwisach wideo. Obok opisanych powyżej kampanii graficznych to drugi nieoceniony sposób na budowanie świadomości marki wśród nowych użytkowników, którzy jeszcze jej nie znają. 

Możesz połączyć kampanie Google Ads z Facebook Ads.
Skontaktuj się z nami a my przygotujemy dedykowaną ofertę.

Dołącz do grona zadowolonych klientów!

FAQ

Poznaj nasz zespół. Nad całością prac czuwa koordynator projektu, który jest łącznikiem między specjalistami a klientem, czyli Tobą. Jego rolą jest zebranie od Ciebie najważniejszych informacji, ustalenie celów, określenie KPI i nakreślenie planu działania. W zespole jest również specjalista lub specjaliści (w zależności od złożoności projektu) od kampanii efektywnościowych (kampanii performance), który również są do Twojej dyspozycji. Ich zadaniem jest tworzenie i optymalizacja kampanii. Na pokładzie mamy także grafików, analityka, programistów, specjalistów od social media i pozycjonowania stron. Jednym słowem, jesteśmy w stanie zastąpić cały dział marketingu w Twojej firmie. 

Zacznijmy od tego, że usługa kampanii Google Ads składa się z dwóch części: pierwsza to narzędzie Google, które wymaga budżetu aby reklamy mogły być wyświetlane, druga to specjalista od kampanii, który potrafi ją stworzyć a następnie zoptymalizować aby nie przepalić budżetu i wygenerować jak najwyższą sprzedaż (czy np. dużą ilość zapytań). Koszt obsługi kampanii zależy od budżetu na wpłaty do Google. Minimalny koszt obsługi kampanii Google Ads przez naszą agencję to 900 zł. 

Reklamy wideo na YouTube (oraz partnerskich serwisach wideo) emitowane są przy pomocy systemu reklamowego Google Ads. Tworzone tam kampanie wideo umożliwiają wyświetlanie reklam w formie możliwych i niemożliwych do pominięcia filmów, wyświetlanych użytkownikowi przed, w trakcie lub po zakończeniu oglądanego w serwisie materiału wideo. 

Aby wyświetlać reklamy na YouTube potrzebne są dwie rzeczy: 

  • Kanał firmowy w serwisie YouTube – pozwoli to wyświetlać reklamy z Twojego kanału (a nie na przykład z kanału agencji, z którą pracujesz), co jeszcze mocniej utożsami treść wideo z profilem Twojej firmy. 
  • Przesłane na kanał YouTube materiały wideo – w przeciwieństwie do pozostałych narzędzi reklamowych, które korzystają z materiałów wideo w formie pliku, Google Ads wymaga, aby materiał był dodany na kanał YouTube, z konkretnym URL prowadzącym do filmu. Film może być dodany jako “niepubliczny”, co oznacza, że jest fizycznie dodany na kanał, ale nie wyświetla się wśród publicznych filmów widocznych przez użytkowników. 

Zwykliśmy nazywać je linkami sponsorowanymi. To formaty produktowe, tekstowe, graficzne i wideo, które dzięki rozbudowanej sieci Google docierają do użytkowników Internetu. Kampanie Google Ads wyświetlają się osobom szukającym Twoich produktów lub usług dzięki precyzyjnemu systemowi reklam Google, który z łatwością wynajduje i określa grupy docelowe, do których powinna być kierowana reklama. Z reklamą Google Ads docierasz więc do tych, na których zależy Ci najbardziej. 

W branży marketingowej mówi się, że „Google przyjmie każdą kwotę”. Jednak, aby Twoja reklama przyniosła Ci wymierne korzyści należy odpowiednio oszacować jej budżet. Najczęściej robi się to na podstawie danych z Panelu Google Ads czyli informacji o stawce za kliknięcie w dane słów kluczowe, potencjale grupy docelowej czy ilości wyszukiwania danych haseł. Aby określić minimalny i optymalny budżet na kampanię skontaktuj się z nami. Powiedz nam w jakiej branży działasz i jaki jest Twój cel. Przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę. 

Nie. Płatne reklamy Google nie wypływają na pozycjonowanie Twojej witryny. Mogą być natomiast jej wsparciem. W jaki sposób? Jeżeli Twoja strona nie wyświetla się wysoko na daną frazę, możesz ustawić na nią reklamę płatną, aby strona wyświetlała się po jej wpisaniu. Dzięki kampaniom płatnym można też określić potencjał wybranych słów kluczowych, czy generują one sprzedaż (leady) czy jednak nie i wówczas nie warto się na nie pozycjonować.  

Koszt audytu Google Ads uzależniony jest o złożoności Twojego konta Google Ads – im większa ilość kampanii i samych danych na koncie, tym więcej czasu specjalista musi poświęcić na ich analizę. Nie wykonujemy audytów za darmo, ponieważ wychodzimy z założenia, że czas i wiedza kosztują. Jeżeli zdecydujesz się na współprace z nami po otrzymaniu audytu, wówczas pierwsza faktura zostanie pomniejszona o koszt jego wykonania. 

Wszystko zależy od rodzaju biznesu: 

  • Jeśli mówimy o sklepie (modelu e-commerce) to najprostszą i najbardziej czytelną metodą pozostaje porównanie przychodu wygenerowanego przez reklamy do poniesionego na nie kosztu, a więc mierzenie skuteczności na podstawie wskaźnika zwrotu z nakładów na reklamę ROAS. 
  • Jeśli mówimy o stronie usługowej, to (zależnie od budowy witryny) będzie to ilość wygenerowanych przez reklamy formularzy kontaktowych, telefonów, maili. Drugą kwestią jest porównanie ilości kontaktów do poniesionego kosztu, a więc mierzenie skuteczności na podstawie wskaźnika kosztu pozyskania CPA. 

Do tego dochodzi optymalizacja oparta na skuteczności “miękkiej”, a więc zmiany w kampaniach oparte o koszty i współczynnik kliknięć, ale także o zaangażowanie w witrynie, a więc czas spędzony na stronie, ilość przeglądanych podstron czy też współczynnik odrzuceń. 

Kampanie Google Ads

Czym są kampanie Google Ads? Zwykliśmy nazywać je linkami sponsorowanymi. Są to formaty tekstowe, graficzne i wideo, które dzięki rozbudowanej sieci wyszukiwania Google docierają do użytkowników Internetu. Kampanie Google Ads wyświetlają się osobom szukającym Twoich produktów lub usług dzięki precyzyjnemu systemowi reklam Google, który z łatwością wynajduje i określa grupy docelowe, do których powinna być kierowana reklama. Z reklamą Google Ads docierasz więc do tych, na których zależy Ci najbardziej.

Oferujemy Ci:

  • Reklamy w sieci wyszukiwania Google, które dotrą tylko do osób zainteresowanych Twoimi usługami i marką;
  • Kampanie w sieci reklamowej Google, obejmującej ponad 2 mln miejsc docelowych w Internecie (w tym blogi, serwisy informacyjne, aplikacje mobilne oraz strony internetowe);
  • Remarketing Google Ads skierowany do osób, które wcześniej odwiedziły Twoja witrynę i wyraziły zainteresowanie kupnem produktu, kontaktem itd., jednak nie podjęły żadnej akcji;
  • Kampanie produktowe Google Ads (tzw. Zakupy Google) o atrakcyjnej formie wizualnej (połączenie grafiki i tekstu) wyświetlane w specjalnej do tego przeznaczonej sekcji wyszukiwarki;
  • Reklamy wideo (kampanie YouTube);
  • Kampanie Google Ads w Gmail, czyli działania reklamowe z wykorzystaniem najpopularniejszej poczty elektronicznej na świecie.

Reklama w social mediach

Niemal każda platforma społecznościowa pozwala na tworzenie kampanii reklamowych. Każdy z kanałów social media ma przy tym swoją specyfikę, zarówno pod względem technicznym: dopuszcza określoną liczbę znaków, konkretne wymiary grafik, długości filmów itd., jak i ludzkim: skupia innych użytkowników, inaczej reagujących na wyświetlane treści, o różnych nawykach, odmiennych zainteresowaniach, guście, ale też w różnym wieku, czy płci. Pomożemy Ci skierować reklamę na właściwy kanał lub przeprowadzić spójne kampanie reklamowe, dopasowane do każdej z platform social media.

Oferujemy Ci:

  • Facebook Ads i pochodne (reklama na Instagramie, Pintereście, LinkedInie, Twitterze etc.) kampanie dopasowane do właściwości kanału i skierowane do konkretnych grup docelowych;
  • Nietuzinkowe podejście do kampanii oraz szeroki wachlarz obsługiwanych formatów reklamowych np. kampanie z użyciem filmów oraz animacji promocyjnych, tekstowe, profesjonalne kampanie produktowe etc.;
  • Niskie koszty dzięki optymalizacji kampanii reklamowych.

Skuteczna reklama w Internecie

Efektywna i skuteczna reklama w Internecie pozwoli Ci dotrzeć do tysięcy potencjalnych klientów Twojej firmy. Jej zalety można mnożyć: duży zasięg, relatywnie niskie koszty kampanii, różnorodne formy i kanały, na których możesz promować swoje usługi. Masz szerokie pole manewru, ważna jest jednak pomoc specjalistów, którzy przygotują dla Ciebie skuteczne kampanie. Nasza agencja social media udzieli Ci cennych rad na starcie, a nasi specjaliści podpowiedzą, gdzie szukać nowych możliwości sprzedaży i jakie reklamy będą dla Ciebie najkorzystniejsze.

Korzyści ze współpracy z Nami

  • Pomoc eksperta, który doradzi Ci optymalny dobór kampanii;
  • Audyt działań konkurencji, dzięki któremu sprawdzisz, jakie są Twoje mocne i słabsze strony oraz które produkty powinieneś promować, by dogonić rywali;
  • Analitykę, czyli ocenę trendów, konwersji i danych demograficznych;
  • Mierzalne efekty kampanii, poparte szczegółowymi raportami.