Prowadzenie kampanii Google Ads

Strategia i obsługa Kampanii Google Ads

*Promocja obowiązuje wyłącznie nowe konta reklamowe Google Ads, po wydaniu 1200 zł na kampanię.

Odbierz 1200zł na pierwszą kampanię Google Ads

Jakie typy kampanii realizujemy?

Reklamy tekstowe to jeden z najskuteczniejszych sposobów promocji w internecie. To właśnie dzięki nim możesz dotrzeć do swojej grupy docelowej i zwiększyć swoją widoczność w sieci. Reklamy tekstowe wyświetlają się w wynikach wyszukiwania Google, a ich treść jest dostosowana do słów kluczowych, które wpisuje użytkownik.

Linki sponsorowane to najpopularniejszy typ reklam Google Ads. Są one łatwe do rozpoznania, ponieważ zawsze pojawia się przy nich specjalny znak informujący, że jest to reklama. Reklamy tekstowe wyświetlają się na górze i na dole strony wyników wyszukiwania Google.

Reklamy tekstowe są skuteczne, ponieważ pozwalają na precyzyjne targetowanie i dostosowanie treści do potrzeb użytkowników. Dzięki temu możesz dotrzeć do swojej grupy docelowej i zwiększyć swoją sprzedaż. Jeśli chcesz zwiększyć swoją widoczność w sieci, warto zainwestować w reklamy tekstowe.

Kampania umożliwia maksymalną optymalizację reklamy w ramach jednej kampanii Google Ads, w wielu kanałach. Dzięki temu Twoja reklama dotrze do szerszej grupy odbiorców, a Ty osiągniesz lepsze wyniki w krótszym czasie.

Performance Max działa na podstawie ustalonego celu i budżetu. Nasz algorytm wykorzystuje zasoby w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, Gmail, Google Maps, Youtube oraz kartach Discover. Dzięki temu Twoja reklama będzie widoczna w wielu miejscach w Internecie, co zwiększy jej skuteczność.

Performance Max to innowacyjna platforma reklamowa, która pozwala na osiągnięcie lepszych wyników w krótszym czasie. Skorzystaj z naszych usług i zwiększ swoją sprzedaż już dziś!

Sieć reklamowa Google to niezwykle skuteczne narzędzie marketingowe, które pozwala dotrzeć do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Dzięki niej możesz wyświetlać swoje reklamy na ponad 2 milionach stron internetowych, filmów oraz aplikacji, docierając do ponad 90% internautów na całym świecie.

Kampanie reklamowe w sieci reklamowej Google pozwalają na skuteczne dotarcie do osób, które są na wcześniejszym etapie zakupowym, niż ci, którzy aktywnie poszukują produktów w wyszukiwarce Google. Dzięki temu możesz zbudować świadomość swojej marki oraz kreować potrzeby u potencjalnych klientów.

Nasza agencja reklamowa oferuje kompleksowe usługi kampanii reklamowych w sieci reklamowej Google. Nasz zespół specjalistów pomoże Ci w stworzeniu skutecznej strategii reklamowej oraz dobierze odpowiednie formaty reklam, które najlepiej będą odpowiadać Twoim potrzebom.

Dzięki naszym usługom będziesz mógł skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej oraz zwiększyć zainteresowanie swoją ofertą. Skontaktuj się z nami już dziś i przekonaj się, jakie korzyści może przynieść Ci kampania reklamowa w sieci reklamowej Google.

Reklama remarketingowa polega na wyświetlaniu reklam osobom, które już wcześniej odwiedziły Twoją stronę internetową. Dzięki temu możesz dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy już wykazali zainteresowanie Twoją ofertą, ale nie dokonali jeszcze zakupu.

Reklamy remarketingowe pojawiają się na witrynach partnerskich Google, w tym na popularnych stronach www, serwisach informacyjnych, blogach, kanałach YouTube i wielu innych. Dzięki temu Twoja reklama może dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.

Naszym celem jest zachęcenie internautów do ponownego odwiedzenia Twojej strony i dokonania pożądanej przez Ciebie interakcji, np. zakupu produktu. Reklamy remarketingowe mogą również pomóc w utrzymaniu klienta i namówieniu go do dokonania kolejnego zakupu.

Działamy na rynku reklamowym od wielu lat i posiadamy bogate doświadczenie w tworzeniu skutecznych kampanii remarketingowych. Nasza oferta jest dostosowana do indywidualnych potrzeb każdego klienta, a nasz zespół specjalistów służy fachową pomocą na każdym etapie realizacji kampanii.

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług i zwiększenia skuteczności swojej reklamy dzięki remarketingowi!

W naszej agencji specjalizujemy się w promowaniu sklepów online za pomocą reklam produktowych Google Shopping. Jest to najskuteczniejszy sposób na dotarcie do potencjalnych klientów, którzy aktywnie poszukują produktów związanych z Twoją branżą. 

Reklamy produktowe wyświetlane są w wynikach wyszukiwania Google wraz z informacjami o cenie, zdjęciem produktu oraz nazwą sklepu. Dzięki temu potencjalni klienci mogą szybko i łatwo porównać oferty różnych sklepów i dokonać zakupu bezpośrednio z poziomu wyników wyszukiwania.

Nasza agencja oferuje kompleksowe wsparcie w zakresie reklam produktowych Google Shopping. Nasze doświadczenie i wiedza pozwala nam na skuteczne zarządzanie kampaniami, optymalizację kosztów oraz maksymalizację zysków. 

Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż swojego sklepu online i dotrzeć do nowych klientów, skontaktuj się z nami. Z przyjemnością pomożemy Ci w promocji Twoich produktów za pomocą reklam produktowych Google Shopping.

YouTube to trzecia najpopularniejsza strona internetowa w Polsce, docierająca do aż 95% polskich internautów. Dzięki temu, reklamodawcy korzystający z naszych usług mogą liczyć na niezwykle szeroki zasięg reklam.

Promocja w sieci YouTube wymaga posiadania i połączenia kont YouTube oraz Google Ads. Oferujemy trzy podstawowe typy reklam:

True View In-Stream – reklamy wideo wyświetlające się przed, w trakcie lub po filmach w YouTube oraz w witrynach, grach i aplikacjach mobilnych. Reklamy mogą być pomijalne lub niemożliwe do pominięcia. Płatność za reklamy pomijalne następuje po obejrzeniu 30 sekund lub całego wideo (lub po kliknięciu filmu). W przypadku filmów niemożliwych do pominięcia płaci się za liczbę wyświetleń.

True View Discovery – reklamy graficzne, wyświetlane powyżej wyników wyszukiwania YouTube, na górze strony zawierającej sugerowane filmy do obejrzenia lub na stronie głównej YouTube na urządzeniach mobilnych. Płatność pobierana zostaje w momencie kliknięcia reklamy.

Bumper Ads – krótkie, 6-sekundowe reklamy, wyświetlające się przed filmem, w jego przerywniku lub po zakończeniu. Nie ma możliwości pominięcia takiej reklamy. Płatność pobierana jest w systemie za 1000 wyświetleń.

Dodatkowo, oferujemy także karty produktowe, dostępne tylko dla sklepów online. Karty produktowe umożliwiają internautom bezpośrednie przejście do produktów, które wcześniej oglądali lub do produktów związanych tematycznie z oglądanym wideo. Nakładki produktowe wyświetlają się tylko w reklamach typu TrueView In-Stream.

Jesteśmy zespołem doświadczonych specjalistów, którzy pomogą Ci w stworzeniu skutecznej kampanii reklamowej na YouTube. Skontaktuj się z nami już dziś i zwiększ swoją widoczność w sieci!

Jeśli chcesz zwiększyć zasięg swojej aplikacji i dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów, to nasza firma oferująca reklamy aplikacji jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie. Dzięki naszym usługom możesz skutecznie promować swoją aplikację w największych usługach oferowanych przez Google, takich jak wyszukiwarka, Google Play, YouTube, sieć reklamowa Google i karta Discover.

Nasza kampania promująca Twoją aplikację może przyczynić się do wzrostu liczby jej instalacji, zwiększenia rejestracji i zaangażowania wśród obecnych użytkowników. Dzięki naszym narzędziom i doświadczeniu w branży reklamowej, możemy zapewnić Ci skuteczną i efektywną promocję Twojej aplikacji.

Nie czekaj dłużej i skorzystaj z naszych usług, aby zwiększyć zasięg swojej aplikacji i osiągnąć sukces w branży mobilnej. Skontaktuj się z nami już dziś i dowiedz się więcej o naszych usługach reklamowych dla aplikacji.

Nasza firma oferuje inteligentne kampanie Google Ads, które zapewniają automatyczną optymalizację w trzech kluczowych parametrach: kierowania reklamy, ustalenia stawki oraz dopasowywania tekstów do wyszukań potencjalnych klientów. Dzięki wykorzystaniu uczenia maszynowego, nasze kampanie pozwalają na maksymalizację efektów podejmowanych działań reklamowych, co jest szczególnie istotne dla reklamodawców, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z promocją marki w wirtualnym świecie.

Tworzenie kampanii jest bardzo proste, a intuicyjne śledzenie osiąganych rezultatów pozwala na bieżąco monitorować skuteczność działań reklamowych. Nasze inteligentne kampanie Google Ads to doskonałe rozwiązanie dla firm, które chcą skutecznie promować swoją markę w internecie, ale nie mają wystarczającej wiedzy lub czasu, aby samodzielnie zarządzać kampaniami reklamowymi. Dzięki naszym usługom, reklamodawcy mogą skupić się na prowadzeniu swojego biznesu, a my zajmiemy się resztą. Skorzystaj z naszych usług i zwiększ swoją widoczność w internecie już dziś!

Zapraszamy do skorzystania z naszych kampanii na kartach Discover, które pozwolą Ci dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców korzystających z Google. Dzięki wykorzystaniu sygnałów dotyczących zainteresowań i zamiarów użytkowników, Twoje reklamy będą wyświetlane osobom, które są gotowe na poznanie Twojej marki.

Nasze kampanie przyjmują formę atrakcyjnych wizualnie wpisów, które pojawiają się na stronie głównej YouTube, w sekcji „Warte obejrzenia”, na kartach Discover oraz na kartach „Oferty” i „Społeczności” w Gmailu. Dzięki temu Twoja marka będzie widoczna w miejscach, gdzie użytkownicy spędzają najwięcej czasu.

Kampanie na kartach Discover są idealnym rozwiązaniem, jeśli chcesz zwiększyć konwersję dzięki reklamom multimedialnym, dotrzeć do nowych klientów i poszerzyć zasięg innych kampanii, a także nawiązać kontakt z klientami. Daj nam szansę, a pomożemy Ci osiągnąć sukces w internecie!

Jak działamy?​

Chcesz z nami współpracować?​​

Dlaczego warto powierzyć kampanie Google Ads Agencji Emedialni?

Skuteczne kampanie Google Ads to coś, w czym specjalizujemy się od niemal 10 lat! Prowadzimy je zarówno dla sklepów internetowych, jak i firm usługowych. Wiemy, że reklama w Google jest odpowiednia dla niewielkich biznesów lokalnych, sklepów internetowych oraz marek wychodzących ze swoją ofertą poza granice naszego kraju. Słowem: dla wszystkich rodzajów działalności!

Kampanie Google Ads charakteryzują się dużą zmiennością pod kątem wdrażania nowych rozwiązań, na Twoje szczęście jako Google Partner jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi zmianami jakie wprowadza Google w swoim systemie reklamowym. Prowadzone na bieżąco rozmowy z opiekunami kont pozwalają na omówienie i wdrażanie najnowszych rozwiązań reklamowych do naszych Kampanii Google Ads.

Opieramy się na danych analitycznych, aby jak najlepiej dostosować strukturę i komunikację reklam w Google Ads do potrzeb i oczekiwań Twojej grupy docelowej.

Optymalizujemy kampanie sprzedażowe, aby osiągnąć jak najwyższy wskaźnik zwrotu z nakładów na reklamę ROAS – mówiąc prościej, nie osiadamy na laurach. Pracujemy nad tym, aby prowadzenie kampanii google ads Twojego sklepu generowało coraz większy zysk.

Prowadzenie kampanii reklamowych Google bez ryzyka!

Interesuje Cię bezpłatny audyt kampanii?

Co oferujemy w ramach kampanii Google Ads?

Kampanie performance max – które w zautomatyzowany sposób pozwalają łączyć zasoby wszystkich sieci udostępnionych w ramach reklamy Google Ads, tworząc punkt styku z klientem w każdej możliwej formie (reklamy produktowe, tekstowe, graficzne, wideo). Sprawdzą się dobrze nie tylko dla sklepów internetowych kładąc mocny nacisk na przestrzeń Google Shopping, ale także w kampaniach nastawionych na pozyskiwanie kontaktów, stanowiąc uzupełnienie dla kampanii tekstowych.

Kampanie tekstowe – które są podstawową i bardzo skuteczną formą dotarcia do użytkownika, który wykazuje potrzebę zakupową lub usługową tu i teraz – co znacząco wpływa na poziom pozyskanej uwagi z punktu widzenia reklamodawcy. Precyzyjny dobór słów kluczowych i trafne dopasowanie treści reklamy to prosty przepis na skuteczne kampanie Google Ads w sieci wyszukiwania.

Kampanie graficzne – które mogą docierać do użytkowników w obrębie całej sieci reklamowej Google, obejmującej ponad milion stron i aplikacji. Atrakcyjne wizualnie, graficzne kampanie reklamowe są niezastąpione, jeśli chodzi o budowanie wśród szerokiej grupy docelowej świadomości marki lub wprowadzanego na rynek produktu/usługi.  

Kampanie wideo – które wyświetlane są w formie możliwych lub niemożliwych do pominięcia krótkich spotów reklamowych w serwisie YouTube i partnerskich serwisach wideo. Obok opisanych już kampanii graficznych to drugi rodzaj reklamy w Google Ads pozwalającej na budowanie świadomości marki wśród użytkowników, którzy jeszcze jej nie znają. 

Kampanie Google Ads + SEO

Dlaczego warto łączyć kampanie Google Ads z pozycjonowaniem?

Jest wiele powodów, dlaczego warto łączyć kampanie efektywnościowe Google Ads z pozycjonowaniem strony w ramach jednej strategii marketingowej. Oto kilka z nich:

Zwiększenie widoczności i zasięgu 

Wykorzystując zarówno kampanie Google Ads, jak i pozycjonowanie strony, możesz maksymalnie zwiększyć widoczność Twojej marki w wynikach wyszukiwania. Kampanie Google Ads pozwolą Ci zajmować czołowe pozycje w płatnych wynikach, podczas gdy pozycjonowanie strony skupi się na osiągnięciu wysokich miejsc w organicznych wynikach wyszukiwania. Dzięki temu Twoja marka będzie bardziej widoczna dla potencjalnych klientów.

Skuteczne wykorzystanie słów kluczowych

Kampanie Google Ads opierają się na wybranych słowach kluczowych, które mają wpływ na wyświetlanie Twojej reklamy. Jednak osiągnięcie wysokiej pozycji organicznej w wynikach wyszukiwania również zależy od optymalizacji strony pod kątem odpowiednich słów kluczowych. Kombinując obie strategie, możesz skuteczniej docierać do swojej grupy docelowej i zwiększyć szanse na kliknięcie w Twoją stronę.

Uzupełniające efekty 

Korzystając z kampanii efektywnościowych Google Ads i pozycjonowania strony, możesz uzyskać efekty synergii między obiema strategiami. Jeśli Twoja strona jest dobrze zoptymalizowana pod kątem wyszukiwania organicznego i jest zgodna z wybranymi słowami kluczowymi w kampaniach Google Ads, możesz zwiększyć swoją widoczność na stronie wyników wyszukiwania. Dzięki temu potencjalni klienci mogą zobaczyć Twoją stronę zarówno w płatnych, jak i organicznych wynikach, co zwiększa szanse na kliknięcie i konwersję.

Efektywna alokacja budżetu

Kombinacja kampanii efektywnościowych Google Ads i pozycjonowania strony pozwala na efektywniejsze zarządzanie budżetem marketingowym. Kampanie Google Ads umożliwiają precyzyjne kontrolowanie wydatków reklamowych i określenie docelowych wskaźników, takich jak koszt za kliknięcie (CPC) czy koszt za akwizycję (CPA). Z drugiej strony, pozycjonowanie strony może być bardziej długoterminową inwestycją, która nie wymaga bezpośrednich płatności za kliknięcia. Połączenie obu strategii pozwala na elastyczne i efektywne rozdysponowanie budżetu w celu maksymalizacji wyników.

Zapytaj o ofertę Google Ads i SEO

Dołącz do grona zadowolonych klientów!

FAQ

Poznaj naszych specjalistów. Nad całością prac czuwa koordynator projektu, który jest łącznikiem między specjalistami a klientem, czyli Tobą. Jego rolą jest zebranie od Ciebie najważniejszych informacji, ustalenie celów, określenie KPI i nakreślenie planu działania. W zespole jest również specjalista lub specjaliści (w zależności od złożoności projektu) od kampanii efektywnościowych (kampanii performance), który również są do Twojej dyspozycji. Ich zadaniem jest tworzenie i optymalizacja kampanii. Na pokładzie mamy także grafików, analityka, programistów, specjalistów od social media i pozycjonowania stron. Jednym słowem, jesteśmy w stanie zastąpić cały dział marketingu w Twojej firmie.

Zacznijmy od tego, że kampania Google Ads składa się z dwóch części: pierwsza to narzędzie, które wymaga budżetu aby reklama w Google mogła być wyświetlana, druga to specjalista od kampanii, który potrafi ją stworzyć a następnie zoptymalizować aby nie przepalić budżetu i wygenerować jak najwyższą sprzedaż (czy np. dużą ilość zapytań). Koszt obsługi kampanii zależy od budżetu na wpłaty do Google. Minimalny koszt obsługi kampanii Google Ads przez naszą agencję to 900 zł. 

Reklamy wideo na YouTube (i partnerskich serwisach wideo) emitowane są za pomocą kampanii Google Ads. Stworzenie w narzędziu kampanii wideo umożliwia wyświetlanie reklam w formie możliwych i niemożliwych do pominięcia filmów, które użytkownik widzi w trakcie lub po zakończeniu oglądanego w serwisie materiału wideo. 

Aby wyświetlać reklamy na YouTube potrzebne są dwie rzeczy: 

  • Kanał firmowy w serwisie YouTube – pozwoli to wyświetlać reklamy w Google ads z Twojego kanału (a nie na przykład z kanału agencji, z którą pracujesz), co jeszcze mocniej utożsamia treść wideo z profilem Twojej firmy. 

  • Przesłane na kanał YouTube materiały wideo – w przeciwieństwie do pozostałych narzędzi, które korzystają z materiałów wideo w formie pliku, kampania Google ads wymaga, aby materiał był dodany na kanał YouTube, z konkretnym URL prowadzącym do filmu. Film może być dodany jako “niepubliczny”, co oznacza, że jest fizycznie dodany na kanał, ale nie wyświetla się wśród publicznych filmów widocznych przez użytkowników. 

To reklamy w Google przybierające postać produktową, tekstową, graficzną i wideo, docierające dzięki rozbudowanej sieci Google do użytkowników w internecie. Kampanie Google Ads wyświetlają się osobom, które szukają Twoich produktów lub usług dzięki precyzyjnemu systemowi reklam Google, który z łatwością wynajduje i określa grupy docelowe, do których powinna być kierowana reklama. Reklama Google Ads pozwoli Ci więc dotrzeć do tych użytkowników, na których zależy Ci najbardziej.

W branży marketingowej mówi się często, że „narzędzie przyjmie każdą kwotę”. Jednak, aby Twoja reklama w Google przyniosła Ci wymierne korzyści należy odpowiednio oszacować jej budżet. Najczęściej robi się to na podstawie danych z planera Google Ads – czyli informacji o stawce za kliknięcie w dane słów kluczowe, potencjale grupy docelowej czy ilości wyszukiwania danych haseł. Aby określić optymalny budżet dla skutecznej kampanii Google Ads skontaktuj się z nami. Powiedz nam w jakiej branży działasz i jaki jest Twój cel. Przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę. 

Nie. Płatna reklama w Google nie wpływa w żaden sposób na pozycjonowanie Twojej witryny. Może być natomiast jej wsparciem. W jaki sposób? Jeżeli Twoja strona nie wyświetla się wysoko na pewne, określone frazy kluczowe, możesz ustawić na nie kampanie w Google Ads, aby strona wyświetlała się po ich wpisaniu. Dzięki kampaniom płatnym można też określić potencjał wybranych słów kluczowych, czy generują one sprzedaż (leady) czy jednak nie i wówczas nie warto się na nie pozycjonować.  

Koszt audytu Google Ads uzależniony jest od złożoności Twojej kampanii Google Ads  – im większa ilość kampanii i samych danych na koncie, tym więcej czasu specjalista musi poświęcić na ich analizę. Nie wykonujemy audytów za darmo, ponieważ wychodzimy z założenia, że czas i wiedza kosztują. Jeżeli zdecydujesz się na współpracę z nami po otrzymaniu audytu, wówczas pierwsza faktura zostanie pomniejszona o koszt jego wykonania. 

Wszystko zależy od rodzaju biznesu: 

  • Jeśli mówimy o sklepie (modelu e-commerce) to najprostszą i najbardziej czytelną metodą pozostaje porównanie przychodu, jaki generuje kampania Google Ads do poniesionego na nią kosztu, a więc mierzenie skuteczności na podstawie wskaźnika zwrotu z nakładów na reklamę ROAS. 

  • Jeśli mówimy o stronie usługowej, to (zależnie od budowy witryny) będzie to ilość wygenerowanych przez reklamy w Google Ads przesłań formularza kontaktowego, telefonów, maili. Drugą kwestią jest porównanie ilości kontaktów do poniesionego kosztu, a więc mierzenie skuteczności na podstawie wskaźnika kosztu pozyskania CPA. 

Do tego dochodzi optymalizacja reklam w Google oparta na skuteczności “miękkiej”, a więc zmiany w kampaniach oparte o koszty poszczególnych fraz/grup reklam w porównaniu do współczynnika kliknięć, a także o zaangażowanie w witrynie, a więc czas spędzony na stronie, ilość przeglądanych podstron czy też współczynnik odrzuceń.

Korzyści ze współpracy z Nami

  • Pomoc eksperta, który doradzi Ci optymalny dobór kampanii;
  • Audyt działań konkurencji, dzięki któremu sprawdzisz, jakie są Twoje mocne i słabsze strony oraz które produkty powinieneś promować, by dogonić rywali;
  • Analitykę, czyli ocenę trendów, konwersji i danych demograficznych;
  • Mierzalne efekty kampanii, poparte szczegółowymi raportami.