Social Media Marketing – instagram, Facebook i narzędzia Google jako skuteczne narzędzia marketingu internetowego

Szkolenie kierowane jest do osób, które zajmują się promocją w lokalnych firmach, albo prowadzą własną działalność gospodarczą, działów marketingu w firmach i wszystkich kreatywnych ludzi, którzy chcą rozszerzyć swoje umiejętności w zakresie marketingu i promocji.

Zajęcia odbędą się w niewielkiej grupie (do 10 osób), co zapewni możliwość swobodnej rozmowy, zadawania pytań i dostosowania zaawansowania programu szkolenia do potrzeb uczestników szkolenia.

Cel szkolenia Instagram i facebook

Z nami nauczysz się wykorzystywać pełnię potencjału portalu i kierować komunikacją na nim tak, by zyskiwać coraz więcej fanów.

Agenda szkolenia instagram i facebook

Instagram i Facebook w Polsce – wprowadzenie

  • Kto korzysta z Facebooka i Instagrama w Polsce?
  • Jak działają algorytmy Instagrama i Facebooka?

Jak skutecznie planować działania na Facebooku i Instagramie?

  • Model SOSTAC
  • Dobór i analiza grupy docelowej, tworzenie persony marketingowej
  • Dobór kanałów social media i określanie ich ról
  • Przygotowanie kalendarza treści
  • Dobór właściwych mierników sukcesu konta na Instagramie i Facebooku

Elementy skutecznej komunikacji na Facebooku

  • Merytoryczne, ważne i niebanalne treści stanowią podstawę Twojego sukcesu (content marketing);
  • Zapoznanie z formatami postów na Facebooku;
  • Jak przeprowadzić prawidłowo konkurs na Facebooku? Kilka zasadniczych reguł, które pozwolą Ci uniknąć łamania regulaminu platformy;
  • Tworzenie zaangażowanych grup na Facebooku;
  • Dobre praktyki komunikacji na Facebooku;
  • Przegląd narzędzi, które pozwolą Ci tworzyć lepsze treści;
  • Jak budować zaangażowanie obserwatorów za pomocą live’ów Facebooka;

Analiza działań na Facebooku

  • Co mogą Ci powiedzieć bieżące statystyki Facebooka?
  • Tagowanie i skracanie linków.
  • Jak analizować działania na Facebooku?

Narzędzia dla administratorów

  • Naucz się korzystać z Facebook Business Suite
  • Narzędzia do publikacji
  • Narzędzia do analizy działań na Facebooku

Facebook Ads – jak prowadzić działania płatne na Facebooku i Instagramie?

  • Czym jest i jak działa reklama na Facebooku/Instagramie?
  • Czym różni się opcja Promuj post od menedżera reklam?
  • Stwórz własną reklamę na Facebooku!

Analiza działań na Instagramie

  • Statystyki postów i konta
  • Mierzenie efektów pracy – czy mój Instagram jest efektywnie prowadzony?

Narzędzia przydatne w pracy nad kontem na Instagramie

  • Narzędzia do tworzenia i edycji foto/video
  • Narzędzia do tworzenia ciekawych Instastories
  • Narzędzia do zarządzania kontem, wyszukiwania hashtagów itd.

Profesjonalny profil na Instagramie

  • Profesjonalne konto na Instagramie – jak powinno wyglądać?
  • Personalizowanie profilu na Instagramie – uzupełnianie BIO, wyróżnione relacje, o mnie

Skuteczna komunikacja na Instagramie

  • Content marketing na Instagramie – treści komunikatów reklamowych
  • Jakie treści umieszczać na Instagramie?
  • Jak przygotować dobre video na Instagrama?
  • Twórz angażujące relacje (stories)
  • Wykorzystaj wyróżnione relacje
  • W jaki sposób możesz wspierać sprzedaż poprzez działania na Instagramie?
  • Jak przeprowadzić angażujący konkurs na Instagramie?

Pozyskiwanie obserwujących i zwiększanie zaangażowania fanów na profilu

  • Jak zwiększyć zasięg profilu dzięki hashtagom?

User-generated content

  • Czym jest i dlaczego warto wykorzystywać user-generated content?
  • Jak pozyskiwać user-generated content?
  • Jak oceniać user-generated content?

Narzędzia Google (Google Trends, Key Word Planner, Google Analytics, Google Ads)

  • Jak wykorzystać przydatne narzędzia Google do analizowania efektów działań w mediach społecznościowych?
  • Sprawdzanie najczęściej wyszukiwanych informacji przez Internautów

O autorze – Anna Petynia

Dziennikarka, copywriterka, przedsiębiorczyni, trenerka i pasjonatka teatru. Na co dzień właścicielka agencji kreatywnej AjPi Media, w której zajmuje się reklamą i marketingiem. Przez 5 lat prowadzenia własnej firmy współpracowałam z instytucjami kultury (m.in. z Teatrem im. Wandy Siemaszkowej), wiodącymi markami na rynku polskim, firmami deweloperskimi i sieciami handlowymi.

Cena szkolenia facebook

Czas trwania: 16 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 min)

Cena: Szkolenie w siedzibie firmy: 3000 zł netto (+23% VAT)

Przewiń do góry