Szkolenie Facebook i Instagram
Szkolenie kierowane jest do osób, które zajmują się promocją w lokalnych firmach, albo prowadzą własną działalność gospodarczą, działów marketingu w firmach i wszystkich kreatywnych ludzi, którzy chcą rozszerzyć swoje umiejętności w zakresie marketingu i promocji.
Zajęcia odbędą się w niewielkiej grupie (do 10 osób), co zapewni możliwość swobodnej rozmowy, zadawania pytań i dostosowania zaawansowania programu szkolenia do potrzeb uczestników szkolenia.
Cel szkolenia Instagram i facebook
Agenda szkolenia instagram i facebook
Instagram i Facebook w Polsce – wprowadzenie
- Kto korzysta z Facebooka i Instagrama w Polsce?
- Jak działają algorytmy Instagrama i Facebooka?
Jak skutecznie planować działania na Facebooku i Instagramie?
- Model SOSTAC
- Dobór i analiza grupy docelowej, tworzenie persony marketingowej
- Dobór kanałów social media i określanie ich ról
- Przygotowanie kalendarza treści
- Dobór właściwych mierników sukcesu konta na Instagramie i Facebooku
Elementy skutecznej komunikacji na Facebooku
- Merytoryczne, ważne i niebanalne treści stanowią podstawę Twojego sukcesu (content marketing);
- Zapoznanie z formatami postów na Facebooku;
- Jak przeprowadzić prawidłowo konkurs na Facebooku? Kilka zasadniczych reguł, które pozwolą Ci uniknąć łamania regulaminu platformy;
- Tworzenie zaangażowanych grup na Facebooku;
- Dobre praktyki komunikacji na Facebooku;
- Przegląd narzędzi, które pozwolą Ci tworzyć lepsze treści;
- Jak budować zaangażowanie obserwatorów za pomocą live’ów Facebooka;
Analiza działań na Facebooku
- Co mogą Ci powiedzieć bieżące statystyki Facebooka?
- Tagowanie i skracanie linków.
- Jak analizować działania na Facebooku?
Narzędzia dla administratorów
- Naucz się korzystać z Facebook Business Suite
- Narzędzia do publikacji
- Narzędzia do analizy działań na Facebooku
Facebook Ads – jak prowadzić działania płatne na Facebooku i Instagramie?
- Czym jest i jak działa reklama na Facebooku/Instagramie?
- Czym różni się opcja Promuj post od menedżera reklam?
- Stwórz własną reklamę na Facebooku!
Analiza działań na Instagramie
- Statystyki postów i konta
- Mierzenie efektów pracy – czy mój Instagram jest efektywnie prowadzony?
Narzędzia przydatne w pracy nad kontem na Instagramie
- Narzędzia do tworzenia i edycji foto/video
- Narzędzia do tworzenia ciekawych Instastories
- Narzędzia do zarządzania kontem, wyszukiwania hashtagów itd.
Profesjonalny profil na Instagramie
- Profesjonalne konto na Instagramie – jak powinno wyglądać?
- Personalizowanie profilu na Instagramie – uzupełnianie BIO, wyróżnione relacje, o mnie
Skuteczna komunikacja na Instagramie
- Content marketing na Instagramie – treści komunikatów reklamowych
- Jakie treści umieszczać na Instagramie?
- Jak przygotować dobre video na Instagrama?
- Twórz angażujące relacje (stories)
- Wykorzystaj wyróżnione relacje
- W jaki sposób możesz wspierać sprzedaż poprzez działania na Instagramie?
- Jak przeprowadzić angażujący konkurs na Instagramie?
Pozyskiwanie obserwujących i zwiększanie zaangażowania fanów na profilu
- Jak zwiększyć zasięg profilu dzięki hashtagom?
User-generated content
- Czym jest i dlaczego warto wykorzystywać user-generated content?
- Jak pozyskiwać user-generated content?
- Jak oceniać user-generated content?
Narzędzia Google (Google Trends, Key Word Planner, Google Analytics, Google Ads)
- Jak wykorzystać przydatne narzędzia Google do analizowania efektów działań w mediach społecznościowych?
- Sprawdzanie najczęściej wyszukiwanych informacji przez Internautów
O autorze – Monika szeląg
Specjalista od mediów społecznościowych z ponad 5 letnim stażem. Prowadzi komunikację marek na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube a także na TikTok’u. Współpracuje z influencerami i tworzy zaangażowane społeczności wokół marek.
Cena szkolenia facebook
Czas trwania: 16 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 min)
Cena: Szkolenie w siedzibie firmy: 3000 zł netto (+23% VAT)