Social Media Marketing – instagram, Facebook i narzędzia Google jako skuteczne narzędzia marketingu internetowego
Szkolenie kierowane jest do osób, które zajmują się promocją w lokalnych firmach, albo prowadzą własną działalność gospodarczą, działów marketingu w firmach i wszystkich kreatywnych ludzi, którzy chcą rozszerzyć swoje umiejętności w zakresie marketingu i promocji.
Zajęcia odbędą się w niewielkiej grupie (do 10 osób), co zapewni możliwość swobodnej rozmowy, zadawania pytań i dostosowania zaawansowania programu szkolenia do potrzeb uczestników szkolenia.
Cel szkolenia Instagram i facebook
Z nami nauczysz się wykorzystywać pełnię potencjału portalu i kierować komunikacją na nim tak, by zyskiwać coraz więcej fanów.
Agenda szkolenia instagram i facebook
Instagram i Facebook w Polsce – wprowadzenie
Kto korzysta z Facebooka i Instagrama w Polsce?
Jak działają algorytmy Instagrama i Facebooka?
Jak skutecznie planować działania na Facebooku i Instagramie?
Model SOSTAC
Dobór i analiza grupy docelowej, tworzenie persony marketingowej
Dobór kanałów social media i określanie ich ról
Przygotowanie kalendarza treści
Dobór właściwych mierników sukcesu konta na Instagramie i Facebooku
Elementy skutecznej komunikacji na Facebooku
Merytoryczne, ważne i niebanalne treści stanowią podstawę Twojego sukcesu (content marketing);
Zapoznanie z formatami postów na Facebooku;
Jak przeprowadzić prawidłowo konkurs na Facebooku? Kilka zasadniczych reguł, które pozwolą Ci uniknąć łamania regulaminu platformy;
Tworzenie zaangażowanych grup na Facebooku;
Dobre praktyki komunikacji na Facebooku;
Przegląd narzędzi, które pozwolą Ci tworzyć lepsze treści;
Jak budować zaangażowanie obserwatorów za pomocą live’ów Facebooka;
Analiza działań na Facebooku
Co mogą Ci powiedzieć bieżące statystyki Facebooka?
Tagowanie i skracanie linków.
Jak analizować działania na Facebooku?
Narzędzia dla administratorów
Naucz się korzystać z Facebook Business Suite
Narzędzia do publikacji
Narzędzia do analizy działań na Facebooku
Facebook Ads – jak prowadzić działania płatne na Facebooku i Instagramie?
Czym jest i jak działa reklama na Facebooku/Instagramie?
Czym różni się opcja Promuj post od menedżera reklam?
Stwórz własną reklamę na Facebooku!
Analiza działań na Instagramie
Statystyki postów i konta
Mierzenie efektów pracy – czy mój Instagram jest efektywnie prowadzony?
Narzędzia przydatne w pracy nad kontem na Instagramie
Narzędzia do tworzenia i edycji foto/video
Narzędzia do tworzenia ciekawych Instastories
Narzędzia do zarządzania kontem, wyszukiwania hashtagów itd.
Profesjonalny profil na Instagramie
Profesjonalne konto na Instagramie – jak powinno wyglądać?
Personalizowanie profilu na Instagramie – uzupełnianie BIO, wyróżnione relacje, o mnie
Skuteczna komunikacja na Instagramie
Content marketing na Instagramie – treści komunikatów reklamowych
Jakie treści umieszczać na Instagramie?
Jak przygotować dobre video na Instagrama?
Twórz angażujące relacje (stories)
Wykorzystaj wyróżnione relacje
W jaki sposób możesz wspierać sprzedaż poprzez działania na Instagramie?
Jak przeprowadzić angażujący konkurs na Instagramie?
Pozyskiwanie obserwujących i zwiększanie zaangażowania fanów na profilu
Jak zwiększyć zasięg profilu dzięki hashtagom?
User-generated content
Czym jest i dlaczego warto wykorzystywać user-generated content?
Jak pozyskiwać user-generated content?
Jak oceniać user-generated content?
Narzędzia Google (Google Trends, Key Word Planner, Google Analytics, Google Ads)
Jak wykorzystać przydatne narzędzia Google do analizowania efektów działań w mediach społecznościowych?
Sprawdzanie najczęściej wyszukiwanych informacji przez Internautów
O autorze – Anna Petynia
Dziennikarka, copywriterka, przedsiębiorczyni, trenerka i pasjonatka teatru. Na co dzień właścicielka agencji kreatywnej AjPi Media, w której zajmuje się reklamą i marketingiem. Przez 5 lat prowadzenia własnej firmy współpracowałam z instytucjami kultury (m.in. z Teatrem im. Wandy Siemaszkowej), wiodącymi markami na rynku polskim, firmami deweloperskimi i sieciami handlowymi.
Cena szkolenia facebook
Czas trwania: 16 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 min)
Cena: Szkolenie w siedzibie firmy: 3000 zł netto (+23% VAT)