Szkolenie Facebook - narzędzie skutecznego marketingu

Trudno wyobrazić sobie skuteczny marketing w social mediach bez pełnego wykorzystania możliwości Facebooka. Portal powinniśmy traktować jako narzędzie skutecznego marketingu i od niego zaczynać naszą przygodę z brandingiem w Internecie, budować rozpoznawalność marki i zaufanie konsumentów. Na Facebooku w łatwy sposób zarządzamy treścią i monitorujemy reakcje naszych odbiorców na udostępniany przez nas content. Stąd właśnie wysoka i niesłabnąca popularność Facebooka pośród innych platform.

Cel szkolenia facebook

Z nami nauczysz się wykorzystywać pełnię potencjału portalu i kierować komunikacją na nim tak, by zyskiwać coraz więcej fanów.

Agenda szkolenia facebook

Dzień 1.

Facebook w Polsce – wprowadzenie:

  • Kim jest przeciętny użytkownik Facebooka w Polsce?
  • Jak działa algorytm Facebooka?

Elementy skutecznej komunikacji na Facebooku

  • Merytoryczne, ważne i niebanalne treści stanowią podstawę Twojego sukcesu (content marketing);
  • Zapoznanie z formatami postów na Facebooku;
  • Jak przeprowadzić prawidłowo konkurs na Facebooku? Kilka zasadniczych reguł, które pozwolą Ci uniknąć łamania regulaminu platformy;
  • Tworzenie zaangażowanych grup na Facebooku;
  • Dobre praktyki komunikacji na Facebooku;
  • Przegląd narzędzi, które pozwolą Ci tworzyć lepsze treści;
  • Jak budować zaangażowanie obserwatorów za pomocą live’ów Facebooka;

Analiza działań na Facebooku

  • Co mogą Ci powiedzieć bieżące statystyki Facebooka?
  • Zasady tagowania i skracania linków;

Dzień 2.

Narzędzia dla administratorów:

  • Naucz się korzystać z aplikacji Menedżer Stron;
  • Czym jest i jak działa Menedżer Firmy?
  • Sprytne i łatwe w obsłudze Narzędzia do publikacji;
  • Narzędzia do analizy działań na Facebooku;

Facebook Ads – jak prowadzić działania płatne na FB:

  • Czym jest i jak działa reklama na Facebooku?
  • Czym różni się opcja Promuj post od menedżera reklam?
  • Stwórz własną reklamę na Facebooku!

O autorze – Anna Petynia

Dziennikarka, copywriterka, przedsiębiorczyni, trenerka i pasjonatka teatru. Na co dzień właścicielka agencji kreatywnej AjPi Media, w której zajmuje się reklamą i marketingiem. Przez 5 lat prowadzenia własnej firmy współpracowałam z instytucjami kultury (m.in. z Teatrem im. Wandy Siemaszkowej), wiodącymi markami na rynku polskim, firmami deweloperskimi i sieciami handlowymi.

Cena szkolenia facebook

200 zł za godzinę dydaktyczną (45 minut szkolenia). Kurs Facebook trwa 16 h, zazwyczaj są to dwa dni robocze po 8 h dziennie. Do skorzystania z oferty zachęcamy zwłaszcza firmy.

Przewiń do góry