Prowadzenie konta na TikToku
TikTok - do kogo dotrzesz za jego pośrednictwem?
TikTok to królestwo ludzi młodych. Krótkie, 15-sekundowe filmiki wrzucane na tę platformę szerzą się jak wirus i robią furorę głównie pośród ludzi w wieku od 13 do 20 lat. Jak wykorzystać go do promocji Twojej marki? Możesz utworzyć specjalne naklejki, które będą jednoznacznie kojarzyć się z Twoją firmą. Świetną opcją jest też rzucenie wyzwania użytkownikom – nagraj chwytliwy materiał, my dopasujemy do niego odpowiednie hashtagi, a potem niech zadziała magia TikToka.
Jeśli ludzie podłapią Twój filmik, możesz dotrzeć do ogromnego grona odbiorców. Możesz też zorganizować konkurs albo wykorzystać TikToka do przekierowywania ruchu na Twoje inne social media. Współpracując z nami, możesz wybierać spośród trzech języków, w których będziemy się kontaktować i działać w sieci: polskim, rosyjskim i ukraińskim. To co, zrobimy to razem?
4 zalety promowania firmy na tiktoku
1
Wykreujesz nowoczesny i przyjazny dla ludzi młodych wizerunku firmy
2
Dotrzesz do określonej grupy odbiorców
3
Wygenerujesz ruch na swoich innych social mediach
4
Wykorzystasz marketing wirusowy
Profil firmowy na tiktoku - co możemy dla Ciebie zrobić?
Możesz oczywiście działać samodzielnie: poznawać zasady działania TikToka, sprawdzać co się najbardziej opłaca i z czym się to je, ale może warto rozważyć współpracę z profesjonalistami? Ty dostarczysz nam materiały, a my zadbamy o to, aby Twój profil na TikToku przynosił Ci wymierne korzyści. Upewnimy się, że dzięki odpowiednio stworzonym opisom i hashtagom, Twoje treści docierają do określonej grupy odbiorców.