Prowadzenie konta na TikToku

TikTok - do kogo dotrzesz za jego pośrednictwem?

TikTok to królestwo ludzi młodych. Krótkie, 15-sekundowe filmiki wrzucane na tę platformę szerzą się jak wirus i robią furorę głównie pośród ludzi w wieku od 13 do 20 lat. Jak wykorzystać go do promocji Twojej marki? Możesz utworzyć specjalne naklejki, które będą jednoznacznie kojarzyć się z Twoją firmą. Świetną opcją jest też rzucenie wyzwania użytkownikom – nagraj chwytliwy materiał, my dopasujemy do niego odpowiednie hashtagi, a potem niech zadziała magia TikToka.

Jeśli ludzie podłapią Twój filmik, możesz dotrzeć do ogromnego grona odbiorców. Możesz też zorganizować konkurs albo wykorzystać TikToka do przekierowywania ruchu na Twoje inne social media. Współpracując z nami, możesz wybierać spośród trzech języków, w których będziemy się kontaktować i działać w sieci: polskim, rosyjskim i ukraińskim. To co, zrobimy to razem? 

4 zalety promowania firmy na tiktoku

1

Wykreujesz nowoczesny i przyjazny dla ludzi młodych wizerunku firmy

Decydując się na kampanie reklamowe na TikToku pokażesz, że jesteś na bieżąco i wiesz, co jest obecnie modne, co lubi młodzież

2

Dotrzesz do określonej grupy odbiorców

Jak już pisaliśmy, na TikToku przeważają użytkownicy w wieku 13-20 lat. Jeśli Twoje produkty lub usługi są skierowane właśnie do osób z tego przedziału wiekowego, to profil i działania reklamowe w tej aplikacji wielokrotnie zwiększają szansę na dotarcie z reklamą do odpowiadającej Ci grupy docelowej

3

Wygenerujesz ruch na swoich innych social mediach

Możesz połączyć kampanie reklamowe z różnych mediów społecznościowych z TikTokiem i sprawić, żeby odbiorcy z TikToka odwiedzali Twoje inne profile

4

Wykorzystasz marketing wirusowy

Młodzi ludzie uwielbiają dzielić się fajnymi, ciekawymi rzeczami, które zobaczą w sieci. Stwórz zwracający na siebie materiał, a użytkownicy TikToka zrobią za Ciebie resztę. Tym sposobem dotrzesz do szerokiego grona odbiorców, a koszt takich działań będzie niewielki

Profil firmowy na tiktoku - co możemy dla Ciebie zrobić?

Możesz oczywiście działać samodzielnie: poznawać zasady działania TikToka, sprawdzać co się najbardziej opłaca i z czym się to je, ale może warto rozważyć współpracę z profesjonalistami? Ty dostarczysz nam materiały, a my zadbamy o to, aby Twój profil na TikToku przynosił Ci wymierne korzyści. Upewnimy się, że dzięki odpowiednio stworzonym opisom i hashtagom, Twoje treści docierają do określonej grupy odbiorców.