Prowadzenie Facebook'a i FB ADS
Fanpage na Facebooku - od czego zacząć?
Facebook. Jeden z największych serwisów społecznościowych, z którego korzysta 89% użytkowników z Polski. Dzięki różnorodnym danym o użytkownikach, które zbiera, idealnie nadaje się do promowania marki poprzez kierowanie reklam do ściśle określonej grupy odbiorców. Jednak zanim zdecydujesz się na założenie fanpage’a Twojej firmy na Facebooku, ustal i uporządkuj cele, które chcesz osiągnąć. Odpowiadając sobie na kilka prostych pytań, możesz utwierdzić się w przekonaniu, że Twoja decyzja jest słuszna.
Kiedy będziesz już pewny, skontaktuj się z nami i pozwól naszym specjalistom zadbać o to, żeby Twój fanpage nie zginął pośród konkurencyjnych profili i, jeden po drugim, pozwolił Ci osiągać zamierzone cele. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, oferujemy usługi w językach: polskim, ukraińskim i rosyjskim. Chcesz wyjść ze swoją ofertą poza polski rynek? A może zależy Ci na dotarciu do klientów spoza Rosji i Ukrainy? Napisz do nas – na pewno znajdziemy wspólny język!
6 zalet promowania firmy na facebooku
1
Rozpoznawalność Twojej firmy wzrośnie
2
Nawiążesz dobre relacje z Twoimi klientami
3
Zyskasz kolejną możliwość sprzedawania produktów lub usług
4
Zwiększysz ruch na swojej stronie
5
Utrzymasz kontakt z klientami
6
Pozyskasz nowe kontakty
Obsługa profilu firmowego na facebooku - co możemy dla Ciebie zrobić?
Działając samemu możesz nie wykorzystać w pełni możliwości, jakie Facebook daje firmom. Warto więc rozważyć skorzystanie z pomocy specjalistów. Mamy wiedzę i doświadczenie, które chętnie wykorzystamy po to, aby fanpage Twojej firmy odniósł sukces.
fanpage na facebooku - co możemy dla Ciebie zrobić?
Działając samemu możesz nie wykorzystać w pełni możliwości, jakie Facebook daje firmom. Warto więc rozważyć skorzystanie z pomocy specjalistów. Mamy wiedzę i doświadczenie, które chętnie wykorzystamy po to, aby fanpage Twojej firmy odniósł sukces.
- Utworzyć profesjonalny profil firmowy na Facebooku
- Zadbać o wartościowe, angażujące i atrakcyjne treści
- Utworzyć sklep na Facebooku
- Określić grupy odbiorców, do których będziemy chcieli dotrzeć
- Moderować profil o określonych porach dnia
- Prowadzić kampanie promocyjne z pomocą FacebookAds
- Zwiększać zaangażowanie osób odwiedzających Twój fanpage
- W oparciu o ustalone wcześniej cele, opracować strategię obecności firmy na Facebooku
- Monitorować aktywność wokół Twojej firmy
- Zadbać o estetyczną, pasującą do Twojej marki i przykuwającą uwagę szatę graficzną
- Podejmować różne działania, które pomogą zwiększyć zainteresowanie Twoją marką, takie jak live’y czy konkursy
- Pozyskać grono prawdziwych fanów, którzy będą udostępniać dalej treści z Twojego fanpage’a