Szkolenia
Szkolenia – Facebook
Dzięki temu szybkiemu i skutecznemu kursowi będziesz znać Facebook’a jak własną kieszeń. Poznasz moc platformy, która z komunikatora stanie się dla Ciebie sprytnym narzędziem marketingowym.
Szkolenia – Instagram
Poznaj tajniki Instagrama i zacznij go traktować jako żywą i niezwykle lukratywną reklamę Twych produktów. Docieraj ze swoją ofertą do osób nastawionych na zakup. Promuj swoje towary i zacznij zarabiać na Instagramie.
Szkolenia – LinkedIn
Pozyskuj klientów za pomocą LinkedIn. Zwiększ świadomość swojej marki i sprzedaż swych usług. Zaoszczędź czas i pieniądze. Skutecznie steruj swoim biznesem.
Szkolenia – Google Ads
Szkolenie z Google Ads zapewnia kompleksowe wprowadzenie do świata reklamy cyfrowej. Uczestnicy uczą się tworzenia skutecznych kampanii reklamowych, optymalizacji budżetu i analizy wyników.
Co dają szkolenia Emedialnych?
Nie ważne, czy jesteś już obecny w mediach społecznościowych, czy dopiero się z nimi zaznajamiasz. Nie będziesz w stanie nadążyć za współczesnymi trendami w social mediach bez podwalin w postaci aktualnej wiedzy. Chcemy dać Ci możliwość zdobycia rzetelnych informacji dotyczących różnych kanałów społecznościowych, począwszy od Facebooka przez Instagrama i YouTube’a na LinkedInie skończywszy. Co dają szkolenia E-medialnych i czego się z nich dowiesz?
Nauczysz się planować działania w Internecie oraz świadomie poruszać po poszczególnych platformach. Pokażemy Ci, jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do promocji firmy, jej produktów czy usług. Odkryjesz, jak budować skuteczną komunikację marki i tworzyć więzi z odbiorcami oraz sukcesywnie zmieniać ich w klientów.
Dla kogo szkolenia Emedialnych?
Swoją wiedzę chcemy przekazać każdemu, kto pragnie dowiedzieć się więcej na temat budowania wizerunku swojego oraz swej firmy w Internecie. Z chęcią dzielimy się doświadczeniem i umiejętnościami z właścicielami własnych biznesów, którzy chcą usprawnić komunikację swej marki w social mediach. Przyjemność sprawia nam szkolenie kreatywnych ludzi, każdego, kto chce zgłębić możliwości social mediów i wykorzystać je na własne potrzeby.