Marketing Automation
  • Wyższa produktywność,
  • skuteczniejsza sprzedaż,
  • więcej leadów,
  • mniej porzuconych koszyków,
  • tańszy proces pozyskania klienta,
  • mniej żmudnej roboty…
…to tylko niektóre z efektów marketing automation. Podobają Ci się?

    Wykorzystujemy najlepsze narzędzia AI, aby pomóc Ci wykręcić najwyższe zyski z Twojego biznesu!  
    Ty skup się na biznesie i klientach my, dzięki automatyzacji marketingu:
    • Odciążymy cię od nudnych, powtarzalnych zadań
    • Przypomnimy się z ofertą
    • Szybko dostarczymy informacje twojemu klientowi
    • Okiełznamy marketingowy chaos
    I wiele więcej!
    Chcesz rozkręcić swój biznes?  

    Każdy biznes da się zautomatyzować, Twój także! Dowiedz się jak, podczas krótkiej niezobowiązującej i bezpłatnej rozmowy!

    Skorzystaj z indywidualnych, bezpłatnych porad Dowiedz się jak wykorzystać marketing automation do zwiększenia przychodów w Twoim biznesie. Dzięki naszym wdrożeniom marketing automation zaoszczędzisz czas i zwiększysz zyski w swoim biznesie!

    Dla kogo jest Marketing Automation?  Dla wszystkich… i kropka
    Odpowiadamy jednym, krótkim zdaniem na to pytanie, ponieważ wiemy, że każdy biznes da się zautomatyzować. Każda działalność ma etapy, które mogą dziać się automatycznie sterowane przez algorytmy czy sztuczną inteligencję.
    Jeśli nie wierzysz to odpowiedz na poniższe pytania
    • Czy denerwuje lub niepokoi Cię wysoka liczba porzuconych koszyków w Twoim sklepie?
    • Czy zdarza Ci się zapomnieć oddzwonić do klienta z ofertą?
    • Czy zdarzyło Ci się nie odpisać klientowi na czas?
    • Czy zdało Ci się oddzwonić do klienta i było już za późno?
    • Klient wybrał inną ofertę – ktoś był szybszy?
    • Czy masz dość wyskakujących okienek z bzdurnymi pytaniami o drobiazgi od swoich klientów?
    • Czy masz poczucie, że nie ogarniasz marketingu?
    • Czy masz poczucie, że możesz wycisnąć więcej ze swojego biznesu tylko nie masz pojęcia jak to zrobić?
    Jeśli na którekolwiek z nich odpowiedział_ś twierdząco to znaczy, że mamy o czym rozmawiać… Zadzwoń – chętnie porozmawiamy!
    Gdzie marketing automation działa najskuteczniej?  Panuje przekonanie, że automatyzacja marketingu działa najskuteczniej w branży e-commerce. I słusznie, to prawda. Ale nie jest to jedyna branża, w której można z powodzeniem wykorzystywać automatyzacje. Sprawdź, gdzie jeszcze sprawdza się marketing automation:
    Sprzedaż B2B
    Dzięki automatyzacji jesteśmy w stanie sprzedawać usługi równie skutecznie jak towary z półek sklepowych. Nawet te szyte na miarę!
    Obsługa klienta
    Wdrażamy chatboty, livechaty i inne rozwiązania, które rewolucjonizują obsługę klienta. Dzięki automatyzacji jesteś w stanie szybko rozwiązywać problemy klientów i dostarczać im informacje.
    HR
    Jesteśmy w stanie zautomatyzować procesy rekrutacyjne i employer branding wyłuskując prawdziwe talenty wśród kandydatów i pracowników.
    Administracja
    Automatyzujemy rutynowe zadania, usprawniamy procesy komunikacji i obiegu dokumentów dzięki automatyzacji.
    Finanse i zarządzanie
    Wdrażamy narzędzia do analizy finansowej oparte na algorytmach i sztucznej inteligencji.
    Analityka i raportowanie
    Automatyzujemy procesy analityczne, wykorzystujemy sztuczną inteligencję do tworzenia analiz i raportów.
    Marketing automation e-commerce Do czego wykorzystać marketing automation w e-commerce:
    Ratowanie porzuconych koszyków
    Porzucone koszyki to największa zmora właścicieli sklepów internetowych. Dzięki marketing automation oraz skutecznej analizie procesu zakupowego jesteśmy w stanie zminimalizować ten problem. 
    Up selling
    To metoda pozwalająca na zwiększenie wartości koszyka zakupowego. Dzięki marketing automation jesteśmy w stanie przekonać Twoich klientów do zakupów droższych produktów. 
    Cross selling  
    Pozyskanie klienta to czasochłonny i kosztowny proces, dlatego warto korzystać z bazy dotychczasowych klientów i dzięki marketing automation zainteresować ich innymi produktami.
    Programy lojalnościowe
    Tworzymy scenariusze i automatyzujemy programy lojalnościowe, z których często korzystają klienci. Dbamy o doświadczenia zakupowe Twoich klientów.
    Rekomendacje produktowe
    Klienci lubią czuć się zaopiekowani, ale nie zawsze jest czas zająć się wszystkimi. Dzięki marketing automation ten proces stanie się prosty i niezauważalny dla Ciebie. Za to klienci go docenią.
    Web-push marketing
    Nie tylko newslettery czy banery reklamowe pozwalają na sprawną komunikację. Web-push jest kolejnym kanałem, który warto wykorzystać do komunikacji o nowościach, promocjach czy super ofertach.
    Pop-up
    Marketing automation umożliwia emisję popupów, które nie tylko skuteczne, ale także nie denerwują Twoich klientów. 😉 
    Dynamic content
    Każdy lubi czuć się wyjątkowo. Dzięki dynamicznemu contentowi na stronie możemy wyświetlać treści dopasowane do danego użytkownika. Każdemu inne, każdemu wg jego upodobań – na tej samej stronie.
    Marketing automation w social media
    Bądź stale w kontakcie ze swoją społecznością. Dzięki automatyzacji w social media będziesz na bieżąco w konwersacjach, komentarzach czy reakcjach na posty.
    Newsletter personalizowany
    Jeden woli T-shirt w paski a drugi w kropki. Dzięki automatycznej personalizacji przekazów w newsletterach możesz wysyłać klientom wiadomości, które trafiają w ich gust.
    Chatboty, voiceboty i livechaty
    Cierpliwość nie jest domeną dzisiejszego świata. Twoi klienci też nie mają zbyt dużo. Jeśli mają pytania na etapie procesu zakupowego muszą dostać odpowiedź niemal natychmiast. Wiemy, jak to zrobić dzięki automatyzacji i sztucznej inteligencji.
    Landing page
    Nawet najlepsza kampania reklamowa nie przyniesie efektów, jeśli strona docelowa nie będzie jej kontynuacją. Dzięki marketing automation tworzenie landing page stanie się proste i przyjemne.
    Marketing automation krok po kroku z Agencją Emedialni
    Badamy Twoje potrzeby poprzez swobodną rozmowę o Twojej firmie i marketingu. Możemy także poprosić Cię o uzupełnienie briefu bądź zadać kilka celowych pytań
    Wspólnie ustalamy problemy do rozwiązania, ustalamy zasoby jakimi dysponujesz i diagnozujemy obszary do zautomatyzowania
    Ustalamy plan działań i harmonogram, dobieramy narzędzia i przygotowujemy wycenę
    Po zaakceptowaniu kosztów przystępujemy do realizacji wspólnie z Tobą lub przydzielonym pracownikiem odpowiedzialnym za automatyzacje w Twojej firmie
    Z ramienia Agencji przydzielamy opiekuna projektu, który sprawnie przeprowadzi Cię przez proces wdrożenia oraz będzie koordynował prace w każdym miesiącu. To od niego uzyskasz pełne informacje na temat przebiegu prac
    W każdym miesiącu działań otrzymasz raport i zbierzemy feedback jak marketing automation pomaga Ci w biznesie
    Marketing automation - ile to kosztuje?

    To zależy… to najpopularniejsza odpowiedź marketingowca na niemal każde pytanie. Ale w tym wypadku jest ona 100% adekwatna do pytania. Marketing automation zależy bowiem od wielu czynników takich jak:

    • Proces / problem jaki chcesz zautomatyzować
    • Jakimi zasobami dysponujesz
    • Jak duży jest obszar zastosowania automatyzacji
    • Jak wielu narzędzi będzie wymagał proces automatyzacji

    Ale niech nie przeraża Cię ilość składników które wpływają na cenę. To wszystko ogarnia nasza agencja podczas spotkania briefowego. Na końcu otrzymasz dobrze działający proces skrojony na miarę Twoich potrzeb i Twojego portfela.

    Marketing automation możesz mieć nawet za mniej niż 1000 zł miesięcznie.

     Narzędzia Marketing Automation jakie wdrażamy 

    Lorem ipsum

    Lorem ipsum

    Left Image Right Image
    Chcesz zapanować nad marketingiem?