Doradztwo marketingowe

Prowadzisz sklep lub biznes usługowy, realizujesz przyjętą strategię marketingową, ale masz wrażenie, że stoisz w miejscu? Skontaktuj się z nami. Wspólnie przeanalizujemy Twój biznes, dotychczasowe działania i zasoby – znajdziemy słabe punkty i nakreślimy plan naprawczy.

    Doradzamy w zakresie
    • Kampanie reklamowe

    Google Ads, Bing Ads, Criteo, Meta Ads, TikTok Ads i inne

    • Social media

    Facebook, Instagram, TikTok, Youtube, Pinterest

    • GA4

    Wdrożenie, Analityka

    • CEO

    Lokalne, Pozycjonowanie, link building, GMF

    • Badania marketingowe 

    Badania rynku, badania jakości obsługi, badania satysfakcji, jakości produktu/usługi

    Nie wróżymy z fusów, nie idziemy utartą ścieżką… doradzamy na podstawie
    danych i ich analizy
    Zespół Agencji Emedialni to doświadczeni praktycy, którzy nie jeden case przerobili. Działamy zarówno dla klientów B2B z różnych branż jak i e-commerców. Wiemy, że każdy przypadek jest inny i nie należy wzorować się na innych. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie analizując jego sytuację zarówno pod kątem twardych danych sprzedażowych czy analitycznych (Google Analytics, Google Search Console, Achrefs, SimilarWeb itp.) jak i miękkich danych. Mamy doświadczenie w badaniach rynku i opinii, badaniach satysfakcji klientów, badaniach wizerunku oraz jakości produktu czy usługi.

    Porozmawiajmy o Twoim biznesie

    Zadzwoń do nas, powiedz z czym masz wyzwanie i umów się na godzinne doradztwo.

    Jak przebiega proces doradztwa lub konsultacji marketingowych 

    Skontaktuj się z nami i nakreśl problem. Zaznacz obszar, z którego potrzebujesz konsultacji. Nasz konsultant pomoże Ci w tym zadając kilka trafnych pytań o Twój marketing lub biznes. Ten etap jest za darmo
    Konsultant omówi Twój problem z zespołem, wybierze eksperta lub ekspertów, ustali przewidywany czas konsultacji i termin.
    Po akceptacji warunków i opłaceniu faktury za godziny konsultacji spotkasz się z naszym specjalistą/specjalistami i rozwiążecie marketingowy problem.
    Wiemy, że sporo pytań i wątpliwości rodzi się zwykle w samotności, dlatego po każdych konsultacjach dajemy klientom dodatkowe 30 minut na tzw. dogrywkę, czyli skonsultowanie wdrożonego rozwiązania lub odpowiedź na dodatkowe pytania.
    Uzupełnij brief

    Odpowiedz na kilka prostych pytań abyśmy mogli przygotować się do rozmowy o Twoim biznesie i marketingu.

    Kiedy warto skorzystać z doradztwa marketingowego (konsultingu marketingowego)?  Oto niektóre z sytuacji, które mogą sugerować, że potrzebujesz doradztwa w zakresie marketingu:
    • Kiedy prowadzisz biznes sam i nie masz z kim skonsultować swojego pomysłu na marketing.
    • Kiedy potrzebujesz tzw. burzy mózgów.
    • Kiedy strategia marketingowa Twojej firmy nie przynosi zakładanych efektów.
    • Kiedy nie masz strategii marketingowej a Twoje działania są przypadkowe.
    • Kiedy nie wiesz o czym mówić w social mediach.
    • Kiedy wprowadziłeś już wszystkie zalecenia Google do kampanii a ona nadal nie idzie.
    • Kiedy Twoja strona nie jest widoczna w wyszukiwarce.
    • Kiedy dopiero zaczynasz biznes i potrzebujesz pomocy w marketingu.
    Left Image Right Image
    Chcesz zapanować nad marketingiem?