Prowadzenie konta na Linkedin
Konto firmowe na LinkedIn - dlaczego go potrzebujesz?
Społeczność LinkedIn w Polsce nieustanie rośnie. Obecnie korzysta z niego aż 97% rodzimych menadżerów. Platforma, która do niedawna była kojarzona z profilami zakładanymi przez osoby prywatne w celach związanych z rekrutacją, dziś zmieniła się w coś o wiele bardziej istotnego dla firmy. To właśnie tu możesz prezentować rozwój swojej firmy, demonstrując odnoszone przez nią sukcesy.
LinkedIn to również idealne miejsce do pozyskiwania kontaktów biznesowych i poszukiwania wykwalifikowanych pracowników, którzy zasilą Twój zespół. Rekrutuj, nawiązuj kontakty B2B oraz buduj swój pozytywny wizerunek jako pracodawcy, dla którego chce się pracować, a dodatkowo wykorzystaj system reklamowy tej platformy do promowania swoich produktów lub usług pośród dokładnie wyselekcjonowanej grupy odbiorców.
Nie wiesz, od czego zacząć? Pozwól, że nasi specjaliści od social mediów wszystko Ci pokażą i pomogą w zdobyciu LinkedIn. Wszystko to zapewnimy Ci w jednym z trzech języków: polskim, rosyjskim albo ukraińskim. To co, działamy?
4 zalety promowania firmy na Linkedin
1
Poszerzysz swój zespół o wykwalifikowanych pracowników
2
Zbudujesz wizerunek Twojej firmy, jako eksperta w danej branży
3
Stworzysz wizytówkę Twojej firmy
4
Będziesz na bieżąco z działaniami konkurencyjnych marek
Profil firmowy na Linkedin - co możemy dla Ciebie zrobić?
Założenie profilu na LinkedIn nie jest niczym skomplikowanym, raptem kilka minut roboty. Ale założenie i prowadzenie sprawnie działającego, przynoszącego liczne korzyści konta na LinkedIn? O, to już zupełnie inna bajka. Nasi fachowcy chętnie zadbają o to, aby Twoja bajka w krainie social mediów była długa, zapadała w pamięć użytkownikom i miała szczęśliwe zakończenie.
Założenie profesjonalnego profilu firmy na LinkedInie i zadbanie o jego atrakcyjną oprawę graficzną
Zatroszczenie się o systematyczną publikację wartościowych treści, monitorowanie aktywności na profilu
Ustalenie grupy odbiorców, do której chcesz dotrzeć oraz celów, jakie zamierzasz osiągnąć swoimi działaniami
Pomoc w nawiązywaniu i rozwijaniu relacji biznesowych, budowanie więzi z marką, opartych na wzajemnym szacunku