Google Ads

Zmiany w Google Consent Mode v2 – dlaczego musisz się do nich dostosować? 

Google wprowadził obowiązek dostosowania witryn do zmian związanych z zarządzaniem plikami cookies. To informacja istotna dla każdego, kto posiada firmową stronę internetową i reklamuje się za pomocą Google Ads. Chodzi o zaimplementowanie nowej wersji Consent Mode. Jest to tryb zgody użytkowników dotyczący wykorzystania prywatnych danych. Co prawda, istniał on już wcześniej w nieco innej formie, […]

Zmiany w Google Consent Mode v2 – dlaczego musisz się do nich dostosować?  Read More »

Remarketing w Google Ads jak skutecznie docierać do klientów

Remarketing w Google Ads – Jak skutecznie docierać do swoich klientów?

Dobranie skutecznej strategii dotarcia do klientów jest kluczem do sukcesu każdej kampanii reklamowej. Oprócz szukania nowych rynków zbytu dla swoich towarów i usług, bardzo ważne jest dotarcie poprzez reklamy remarketingowe do użytkowników, którzy poznali już Twoją markę. W tym artykule przyjrzymy się czym jest remarketing, jak działa oraz jak skutecznie wykorzystać go w Google Ads

Remarketing w Google Ads – Jak skutecznie docierać do swoich klientów? Read More »

Integracja Google Ads z Google Analytics 4: Klucz do sukcesu

Przejście z Universal Analytics na GA4 to nie tylko nowe możliwości, ale także nowe wyzwania – wszak w świecie marketingu analityka to tylko jeden z elementów układanki, a sukces bardzo często zależy od odpowiedniego dopasowania jej do pozostałych narzędzi. W tym artykule przejdziemy proces integracji Google Analytics 4 z Google Ads. Spis Treści: Integracja Google

Integracja Google Ads z Google Analytics 4: Klucz do sukcesu Read More »

Kampania google ads

Słowa kluczowe dla Twojej Kampanii Google Ads 

Reklama w Google Ads to niezwykle istotny element strategii marketingowej dla wielu przedsiębiorstw, zwłaszcza tych, które prowadzą działalność online i e-commerce. Osiągnięcie optymalnych wyników w ramach kampanii reklamowych związanych z wyszukiwarką wymaga starannego doboru słów kluczowych.   Wybór odpowiednich słów kluczowych pozwala na dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców, którzy są zainteresowani Twoją ofertą. W tym artykule

Słowa kluczowe dla Twojej Kampanii Google Ads  Read More »