Marketing

Digital Marketing – jak skutecznie wykorzystać jego potencjał?

Digital marketing to nie tylko modny buzzword. Jeśli myślisz, że wystarczy mieć stronę internetową i konto na Facebooku, aby zdobyć klientów, mam dla Ciebie newsflash: to dopiero początek. Digital marketing to prawdziwa sztuka i nauka jednocześnie. Optymalizacja SEO, content marketing, kampanie PPC, social media – to tylko niektóre z elementów, które składają się na tę […]

Digital Marketing – jak skutecznie wykorzystać jego potencjał? Read More »

E-mail marketing – jak mądrze z niego korzystać?

E-mail marketing – jak mądrze z niego korzystać? 

Termin e-mail marketing jest znany wśród marketerów od bardzo dawna. To popularny sposób na bezpośrednie dotarcie do potencjalnego klienta za pośrednictwem skrzynki pocztowej. Przypomina zarzucanie wędki do głębokiego stawu – na początku nie wiesz, czego się spodziewać – działając w odpowiedni sposób, możesz jednak ograniczyć przypadek i zwiększyć szansę na dobre wyniki. Jak tworzyć angażujące

E-mail marketing – jak mądrze z niego korzystać?  Read More »

Newsletter - co to jest i jak go przygotować?

Co to jest newsletter i jak go przygotować? 

Aktualnie wiele firm skupia się na promocji w Google i mediach społecznościowych, poniekąd odsuwając mailing marketing na dalszy tor. Newsletter jest jednak wciąż jednym z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji marketingowej, umożliwiającym bezpośredni kontakt z odbiorcami i budowanie trwałych relacji. Dlatego nie należy zapominać o tej formie promowania. Poprzez newsletter marka może regularnie przekazywać wartościowe informacje do

Co to jest newsletter i jak go przygotować?  Read More »

Dzień Matki w świecie reklamy – najlepsze kampanie, które wzruszają i inspirują

Dzień Matki to czas, w którym spotykamy się ze swoimi mamami i obdarowujemy je wyjątkowymi prezentami. Wiele marek często wykorzystuje ten motyw. Poprzez kampanie z okazji Dnia Matki starają się dotrzeć do serc konsumentów wzruszającymi i inspirującymi historiami. Aby uczcić święto wszystkich Matek, postanowiliśmy przedstawić najbardziej pamiętne i emocjonalne kampanie, które powstały z tej okazji

Dzień Matki w świecie reklamy – najlepsze kampanie, które wzruszają i inspirują Read More »

Brief dla copywritera

Brief dla copywritera – dlaczego warto go stworzyć?

Stworzenie briefu z najważniejszymi informacjami o Twojej firmie pozwoli copywriterowi przygotować treści zgodne z Twoimi oczekiwaniami. Brief znacząco ułatwi obustronną współpracę. Copywriter będzie w stanie napisać lepsze teksty dostosowane do konkretnych wytycznych. Dzięki temu możesz ograniczyć liczbę nieporozumień, które najczęściej wiążą się z koniecznością wykonywania wielu poprawek. Dlaczego jeszcze warto przygotować brief dla copywritera? Jak

Brief dla copywritera – dlaczego warto go stworzyć? Read More »

Prawa autorskie, czyli jak ochronić swoją własność intelektualną

Prawa autorskie, czyli jak ochronić swoją własność intelektualną

Prawa autorskie stanowią fundamentalną oś ochrony twórczości intelektualnej. Są one nie tylko zabezpieczeniem dla autorów i ich dzieł, ale również kluczowym elementem regulującym przepływ i użytkowanie treści w różnych dziedzinach działalności, od nauki po sztukę i technologię. W obliczu rosnącej cyfryzacji i łatwości, z jaką treści mogą być kopiowane i rozpowszechniane, prawa autorskie zyskują na

Prawa autorskie, czyli jak ochronić swoją własność intelektualną Read More »

Storytelling w marketingu: klucz do serca klienta

Storytelling w marketingu: klucz do serca klienta 

W dzisiejszym zatłoczonym i dynamicznym świecie marketingu, storytelling stał się nie tyle opcją, co koniecznością dla marek dążących do nawiązania głębszej relacji z ich odbiorcami. Ale czym dokładnie jest storytelling i dlaczego odgrywa tak istotną rolę w budowaniu marki? W tym artykule zgłębimy tajniki storytellingu, pokażemy, jak można zacząć tworzyć własne historie i przedstawimy przykłady,

Storytelling w marketingu: klucz do serca klienta  Read More »

jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego

Jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego w sklepie internetowym 

W erze cyfrowej, gdzie e-commerce nieustannie ewoluuje, jednym z wyzwań marketerów jest optymalizacja wartości koszyka zakupowego. Jest to wskaźnik nie tylko świadczący o bieżących trendach konsumenckich, ale również o skuteczności strategii marketingowej sklepu internetowego. Wartość koszyka zakupowego, definiowana jako średnia kwota, którą klient wydaje podczas jednej transakcji, bezpośrednio wpływa na ogólną rentowność biznesu. Sklepy, które

Jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego w sklepie internetowym  Read More »

trendy marketingowe w 2024 roku

Trendy marketingowe w 2024 roku

W 2024 roku świat marketingu będzie przechodził dynamiczne zmiany, kształtowane przez najnowsze technologie i zachowania konsumentów. Jako Przedsiębiorca lub Marketer, musisz być świadomy tych trendów, aby skutecznie dostosować swoje strategie i pozostać konkurencyjnym na rynku. W tym artykule, skupiamy się na trendach marketingowych, które kształtują branżę w nadchodzącym roku. Od wykorzystania sztucznej inteligencji w copywritingu,

Trendy marketingowe w 2024 roku Read More »

Marketing internetowy rozwijanie swoich umiejętności

Marketing Internetowy – jak rozwijać swoje umiejętności w dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu? 

Stawiasz pierwsze kroki w świecie marketingu, a może jesteś „starym wyjadaczem”? W obu przypadkach warto stawiać na ciągły rozwój. Marketing internetowy jest niezwykle dynamiczną dziedziną, w której trzeba nieprzerwanie doskonalić swoje umiejętności oraz na bieżąco być z nowinkami. Dlatego niezależnie od tego, na jakim poziomie obecnie się znajdujesz, warto wiedzieć, w jaki sposób podnosić swoje

Marketing Internetowy – jak rozwijać swoje umiejętności w dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu?  Read More »