Social Media

Profesjonalny fanpage firmowy w social mediach – praktyczne wskazówki

Media społecznościowe są integralną częścią naszego codziennego życia, dlatego obecność firm na tych platformach jest koniecznością. Profesjonalny fanpage firmowy nie tylko ułatwia komunikację z obecnymi i potencjalnymi klientami, ale też buduje wizerunek marki w przestrzeni online. Daje także przestrzeń do prezentowania swojej oferty. Nie wiesz, jak prowadzić fanpage firmowy? Poszukujesz praktycznych wskazówek, które pomogą odpowiednio […]

Profesjonalny fanpage firmowy w social mediach – praktyczne wskazówki Read More »

Instagramowe triki. Poznaj wskazówki, które pozwolą rozwinąć Twoje konto 

Prowadzisz konto na Instagramie i poszukujesz tipów, dzięki którym zyskasz nowych obserwujących? A może masz ciekawe pomysły na content, ale nie wiesz, jak je przedstawić w interesujący sposób? Wystarczy zastosować kilka Instagramowych trików, dzięki którym Twoje posty, będą ciekawsze. Ten artykuł z pewnością dostarczy Ci ważnych wskazówek do tego, w jaki sposób przyciągnąć uwagę odbiorców.

Instagramowe triki. Poznaj wskazówki, które pozwolą rozwinąć Twoje konto  Read More »

reklamy na tik toku potęga czy strata czasu

Reklamy na TikToku – potęga czy strata czasu?

TikTok to portal społecznościowy, który w ostatnich latach osiągnął globalny sukces. Dlatego jest odpowiednią przestrzenią do prowadzenia kampanii marketingowych. Posiadając firmowe konto na TikToku, można korzystać z funkcji TikTok Ads Menager, która pozwala dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców. Jak przygotować skuteczną reklamę na TikToku? Co warto wiedzieć przed rozpoczęciem kampanii?  Artykuł porusza następujące zagadnienia:  Reklama na TikToku

Reklamy na TikToku – potęga czy strata czasu? Read More »

Czym jest Influencer marketing

Czym jest Influencer Marketing i dlaczego może być istotny dla rozwoju marki?  

W erze mediów społecznościowych, gdzie klasyczna reklama jest często ignorowana lub blokowana, marki szukają nowych sposobów dotarcia do swojej publiczności. Influencerzy, dzięki swojemu autentycznemu głosowi i zaufaniu, jakim cieszą się wśród swoich obserwatorów, stają się nieocenionymi partnerami w procesie budowania świadomości i zaangażowania marki. W niniejszym artykule przyjrzymy się, czym dokładnie jest marketing influencer, dlaczego

Czym jest Influencer Marketing i dlaczego może być istotny dla rozwoju marki?   Read More »

wymiary grafik na social media

Jakie są aktualne wymiary grafik w social mediach w 2023? Sprawdź, czy nadążasz za aktualizacjami

Właściwie przeprowadzona kampania promocyjna w mediach społecznościowych może przynieść spektakularne efekty. Planując swoje działania w popularnych serwisach, warto znać obowiązujące kryteria dotyczące tworzenia postów. Osoby odpowiedzialne za prowadzenie profili firmowych, powinny wziąć pod uwagę obowiązujące wymiary grafik na poszczególnych kanałach social media, bowiem są one dość często poddawane zmianom.  Informacje te są równie przydatne dla

Jakie są aktualne wymiary grafik w social mediach w 2023? Sprawdź, czy nadążasz za aktualizacjami Read More »

Prowadzenie konta firmowego na LinkedIn – jak robić to skutecznie?

  W erze cyfrowej i globalnej konkurencji biznesowej niezbędne stało się skuteczne wykorzystanie mediów społecznościowych do promocji i budowania swojej marki. Wśród wszystkich dostępnych platform, LinkedIn wyłonił się jako szczególnie potężne narzędzie dla przedsiębiorstw, oferując unikalną przestrzeń do nawiązywania relacji biznesowych, pozyskiwania klientów, rekrutowania pracowników i promocji własnych produktów czy usług. LinkedIn, jako największa platforma

Prowadzenie konta firmowego na LinkedIn – jak robić to skutecznie? Read More »

reklamy na linkedin

Reklama na linkedin – krok po kroku

LinkedIn jest platformą społecznościową, nastawioną w głównej mierze na cele biznesowe. Serwis ten służy do poszukiwania pracy, ale nie tylko. Jest to przestrzeń, gdzie profesjonaliści z różnych dziedzin mogą dzielić się wiedzą, uczestniczyć w dyskusjach branżowych, promować swój biznes lub też budować markę osobistą. Umożliwia on także budowanie sieci kontaktów zawodowych. Reklama na LinkedIn i

Reklama na linkedin – krok po kroku Read More »

jak założyć facebook business managera

Jak założyć Facebook Business Managera?

Facebook Business Manager to narzędzie, dzięki któremu możliwe jest zarządzanie zasobami firmowymi na platformie Facebook, takimi jak: strona firmowa, konto reklamowe, pixel Facebooka czy katalogi produktowe. Posiadanie Business Managera jest o tyle ważne, iż możesz za jego pośrednictwem udzielać dostępu do swoich zasobów innym osobom lub agencji. Jest zatem narzędziem ułatwiającym zarządzania Facebookiem. Jak założyć

Jak założyć Facebook Business Managera? Read More »

Audyt profilu marki na Facebooku krok po kroku

Audyt to nic innego, jak analiza dotychczasowych działań podjętych na profilu marki. Audyt pozwala na przeanalizowanie czy marka odpowiednio prowadzi działania na Facebooku, czego jej brakuje lub co jest zupełnie nie potrzebne. Chcesz zweryfikować czy dobrze prowadzisz profil swojej marki na Facebooku? Zrób audyt i sprawdź, jakie zmiany powinieneś nanieść, aby zyskać więcej korzyści. Kiedy

Audyt profilu marki na Facebooku krok po kroku Read More »

Skuteczne reklamy, a możliwości Instagrama

Instagram to świetne miejsce do reklamowania swoich produktów czy usług. Zwłaszcza, że ma on potężną i ciągle powiększającą się liczbę użytkowników. Reklama na Instagramie nie wymaga dużych nakładów finansowych, a co najważniejsze pozwala na dotarcie do konkretnych grup docelowych. Może ona trafiać do odbiorców z danego obszaru lub o konkretnych zainteresowaniach. Daje to reklamodawcom spore

Skuteczne reklamy, a możliwości Instagrama Read More »