Szkolenie Google Ads
szkolenie Linkedin Cel
Szkolenie to ma na celu wyposażenie uczestnika w podstawową wiedzę i umiejętności, które są niezbędne do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych. Uczestnik zaznajomi się z panelem narzędziowym i jego podstawowymi funkcjami, posiądzie również wiedzę potrzebną do pełnego skonfigurowania konta Google Ads oraz stworzenia podstawowych typów kampanii, w zależności od potrzeb: kampanie tekstowe, graficzne, wideo, produktowe.
TYP I CZAS TRWANIA:
Szkolenie potrwa 8h i odbędzie się online, za pomocą platformy google meets/teams.
Linkedin szkolenia Program
Blok I – Wprowadzenie do tematu, omówienie różnic między płatnymi i bezpłatnymi wynikami wyszukiwania, sposób działania systemu reklamowego Google Ads.
Blok II – Zakładanie konta Google Ads wraz z podstawowymi ustawieniami oraz konfiguracją metody płatności i informacji rozliczeniowych.
Blok III – Omówienie i stworzenie kampanii tekstowych (linków sponsorowanych), dobór fraz kluczowych w oparciu o planer, tworzenie struktury grup reklam metodą SKAT, tworzenie reklamy tekstowej.
Blok IV – Omówienie i stworzenie kampanii performance max, sposób funkcjonowania kampanii, krótkie informacje o pliku produktowym, wymagane komponenty i tworzenie reklamy performance max.
Blok V – Omówienie i stworzenie kampanii graficznych, różnice w metodach doboru grupy docelowej, wymagane komponenty, tworzenie reklamy graficznej.
Blok VI – Omówienie i stworzenie kampanii wideo, różnice w metodach rozliczenia reklamy wideo, doboru grupy docelowej, wymagane komponenty, tworzenie reklamy wideo.
Harmonogram
[1 GODZINA]
- Blok I – Wprowadzenie do tematu, omówienie różnic między płatnymi i bezpłatnymi wynikami wyszukiwania, sposób działania systemu reklamowego Google Ads.
- Blok II – Zakładanie konta Google Ads wraz z podstawowymi ustawieniami oraz konfiguracją metody płatności i informacji rozliczeniowych.
[20 MINUT]
- PRZERWA
[2 GODZINY]
- Blok III – Omówienie i stworzenie kampanii tekstowych (linków sponsorowanych), dobór fraz kluczowych w oparciu o planer, tworzenie struktury grup reklam metodą SKAT, tworzenie reklamy tekstowej.
[20 MINUT]
- PRZERWA
[1,5 GODZINY]
- Blok IV – Omówienie i stworzenie kampanii performance max, sposób funkcjonowania kampanii, krótkie informacje o pliku produktowym, wymagane komponenty i tworzenie reklamy performance max.
[20 MINUT]
- PRZERWA
[2 GODZINY]
- Blok V – Omówienie i stworzenie kampanii graficznych, różnice w metodach doboru grupy docelowej, wymagane komponenty, tworzenie reklamy graficznej.
- Blok VI – Omówienie i stworzenie kampanii wideo, różnice w metodach rozliczenia reklamy wideo, doboru grupy docelowej, wymagane komponenty, tworzenie reklamy wideo.
[30 MINUT]
- Q/A
Cena szkolenia linkedin
Koszt brutto/netto: 1600,00 PLN
Koszt godziny brutto/netto: 200,00 PLN
O prowadzącym – Maciej porada
Specjalista od mediów społecznościowych z ponad 5 letnim stażem. Prowadzi komunikację marek na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube a także na TikTok’u. Współpracuje z influencerami i tworzy zaangażowane społeczności wokół marek.