Szkolenie Google Ads

szkolenie Linkedin Cel

Szkolenie to ma na celu wyposażenie uczestnika w podstawową wiedzę i umiejętności, które są niezbędne do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych. Uczestnik zaznajomi się z panelem narzędziowym i jego podstawowymi funkcjami, posiądzie również wiedzę potrzebną do pełnego skonfigurowania konta Google Ads oraz stworzenia podstawowych typów kampanii, w zależności od potrzeb: kampanie tekstowe, graficzne, wideo, produktowe.

TYP I CZAS TRWANIA:

Szkolenie potrwa 8h i odbędzie się online, za pomocą platformy google meets/teams.

Linkedin szkolenia Program

Blok I – Wprowadzenie do tematu, omówienie różnic między płatnymi i bezpłatnymi wynikami wyszukiwania, sposób działania systemu reklamowego Google Ads.

Blok II – Zakładanie konta Google Ads wraz z podstawowymi ustawieniami oraz konfiguracją metody płatności i informacji rozliczeniowych.

Blok III – Omówienie i stworzenie kampanii tekstowych (linków sponsorowanych), dobór fraz kluczowych w oparciu o planer, tworzenie struktury grup reklam metodą SKAT, tworzenie reklamy tekstowej.

Blok IV – Omówienie i stworzenie kampanii performance max, sposób funkcjonowania kampanii, krótkie informacje o pliku produktowym, wymagane komponenty i tworzenie reklamy performance max.

Blok V – Omówienie i stworzenie kampanii graficznych, różnice w metodach doboru grupy docelowej, wymagane komponenty, tworzenie reklamy graficznej.

Blok VI – Omówienie i stworzenie kampanii wideo, różnice w metodach rozliczenia reklamy wideo, doboru grupy docelowej, wymagane komponenty, tworzenie reklamy wideo.

Harmonogram

[1 GODZINA]

  • Blok I – Wprowadzenie do tematu, omówienie różnic między płatnymi i bezpłatnymi wynikami wyszukiwania, sposób działania systemu reklamowego Google Ads.
  • Blok II – Zakładanie konta Google Ads wraz z podstawowymi ustawieniami oraz konfiguracją metody płatności i informacji rozliczeniowych.

[20 MINUT]

  • PRZERWA

[2 GODZINY]

  • Blok III – Omówienie i stworzenie kampanii tekstowych (linków sponsorowanych), dobór fraz kluczowych w oparciu o planer, tworzenie struktury grup reklam metodą SKAT, tworzenie reklamy tekstowej.

[20 MINUT]

  • PRZERWA

[1,5 GODZINY]

  • Blok IV – Omówienie i stworzenie kampanii performance max, sposób funkcjonowania kampanii, krótkie informacje o pliku produktowym, wymagane komponenty i tworzenie reklamy performance max.

[20 MINUT]

  • PRZERWA

[2 GODZINY]

  • Blok V – Omówienie i stworzenie kampanii graficznych, różnice w metodach doboru grupy docelowej, wymagane komponenty, tworzenie reklamy graficznej.
  • Blok VI – Omówienie i stworzenie kampanii wideo, różnice w metodach rozliczenia reklamy wideo, doboru grupy docelowej, wymagane komponenty, tworzenie reklamy wideo.

[30 MINUT]

  • Q/A

Cena szkolenia linkedin

Koszt brutto/netto: 1600,00 PLN

Koszt godziny brutto/netto: 200,00 PLN

O prowadzącym – Maciej porada

Specjalista od mediów społecznościowych z ponad 5 letnim stażem. Prowadzi komunikację marek na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube a także na TikTok’u. Współpracuje z influencerami i tworzy zaangażowane społeczności wokół marek.