Poznaj trendy TikToka w 2022 roku

TikTok to obecnie jedna z najpopularniejszych platform na całym świecie. Filtry, efekty, baza utworów to główne wyróżniki tej aplikacji. Użytkownicy TikToka to przede wszystkim Generacja Z, którym aplikacja pozwala na szybki rozwój popularności, interakcję z użytkownikami z całego świata, a także stwarza możliwość wyrażania siebie.

Obecnie z TikToka coraz częściej korzystają różnorodne marki, które w ten sposób chcą nawiązać kontakt ze swoimi odbiorcami i zaprezentować im swoją ofertę.

Zainspiruj się najnowszymi trendami, które pojawiają się na TikToku i dowiedz się, w jaki sposób je wykorzystywać, aby rozwijać swoją firmę lub konto osobiste. Sprawdźmy, jakie trendy w 2022 roku opanują TikToka.

4 najważniejsze obecne trendy w 2022 roku

Publikujesz dużo filmików, ale ciągle ich liczba wyświetleń Cię nie satysfakcjonuje? Chcesz, aby Twoje filmiki zaczęły się pojawiać w zakładce „Dla Ciebie”? Przede wszystkim musisz podążać za panującymi trendami, które zmieniają się z prędkością światła. 

Jeśli chcesz dotrzeć do jak największego grona odbiorców, to musisz być kreatywny. To właśnie nieszablonowe treści z elementami, które obecnie są w trendach, najbardziej oddziałują na odbiorcę i przykuwają jego uwagę.  Podążanie za popularnymi trendami jest kluczowym elementem, jeśli chcesz, aby Twoje filmy odniosły sukces. TikTok to platforma, która zachęca innych użytkowników do inspirowania się innymi twórcami, jednocześnie wprowadzając swój element rozpoznawczy. Dzięki wykorzystaniu muzyki, hashtagów czy efektów, które obecnie są popularne, masz szanse na zyskanie popularności w bardzo krótkim czasie. Poniżej przedstawiamy obecne trendy, które opanowały TikToka.

Taniec zawsze w modzie

TikTok to przede wszystkim taniec i dobra muzyka. Dzięki modnym tańcom, które pojawiają się na TikToku, nie musisz być profesjonalistą, aby wykonać perfekcyjną choreografię. Zazwyczaj układy są bardzo krótkie i proste, dzięki czemu każdy może się ich nauczyć, a dodatkowo zostawiają przestrzeń, w której każdy twórca może dodać coś od siebie. 

Przed i po

Twórcy zaczęli udostępniać filmiki, które przedstawiają jakąś zmianę np. zmiana w wyglądzie, progres w fotografowaniu czy zmiana sylwetki. Trend ten sprawia, że użytkownicy chętnie oglądają filmiki do końca, ponieważ są ciekawi ostatecznego efektu. Takie działania przekładają się później na zyskanie lepszych zasięgów. Trend „przed i po” generuje duże zaangażowanie wśród użytkowników.

Duety

Duety to obecnie jedna z najpopularniejszych form tworzenia treści na TikToku. Możliwość przygotowania oryginalnych filmików z innymi twórcami to okazja do zyskania większej popularności, zwłaszcza jeśli Tworzysz duet z osobą, która aktualnie jest bardzo popularna wśród użytkowników. Próbuj, odkrywaj, działań – a efekty przyjdą szybciej, niż Ci się wydaje!

In 2022 I Will

Nowe wyzwanie na TikToku „In 2022 I Will” pozwoli Ci sprawdzić, co czeka Cię w tym roku. Wśród odpowiedzi jest np. rzucenie palenia, znalezienie miłości życia czy bycie sławnym. Trend ten zyskał popularność wśród wielu celebrytów, dzięki czemu filmiki prezentujące go pojawiają się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Trendy na TikToku zmieniają się bardzo szybko, dlatego musisz reagować natychmiast. Jednak bez względu na trendy, jakie obecnie panują, pamiętaj, aby pozostać wiernym sobie. Szczerość jest zawsze najchętniej oglądana.

Monika Szeląg

Specjalista od mediów społecznościowych z ponad 5 letnim stażem. Prowadzi komunikację marek na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube a także na TikTok'u. Współpracuje z influencerami i tworzy zaangażowane społeczności wokół marek.