Wzmocnić wizerunek specjalisty
Chcesz mieć więcej pacjentów?
Jeśli Twoim celem jest umocnienie swojej pozycji, chcesz aby coraz więcej ludzi dowiedziało się Twojej działalności, a pacjentów przybywało z dnia na dzień – jesteś na właściwej drodze. Zaproponujemy ci rozwiązania, które z całą pewnością pomogą Ci zrealizować twój cel.
Google Ads – zdobądź pacjentów nawet globalnie
Profesjonalnie opracowane kampanie reklamowe w Google Ads pozwalają dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Masz więc możliwość zaprezentowania się w momencie, kiedy szukają usług, które oferujesz. Możesz tu zaprezentować się i wypromować nie tylko lokalnie, ale i globalnie, co zwiększy twoje możliwości w dotarciu do potencjalnych pacjentów, a w efekcie powiększy zyski gabinetu czy kliniki.
Daj się poznać pacjentowi
Bardzo ważnym aspektem jest też Twój wizerunek specjalisty, a nie tylko wizerunek gabinetu, którym zarządzasz. Zdjęcie w fartuchu ze stetoskopem na szyi, czy przy unicie w gabinecie stomatologicznym z uśmiechem na twarzy na pewno wzbudzi zaufanie pacjentów. Może to być skuteczny bonus do postów informacyjnych czy poradnikowych dodawanych na portale społecznościowe.
Pokaż jak pracujesz!
Dla pacjenta jest ważna opinia innych osób, dlatego też świetnym rozwiązaniem jest udostępnianie krótkich filmików czy zdjęć z zadowolonymi pacjentami oraz efektami ich leczenia. Miły i otwarty dla pacjentów lekarz ma o wiele większe szanse na pozyskanie dużej grupy korzystających z usług osób. Warto zatem odpowiednio się zareklamować i cieszyć się powodzeniem i szacunkiem wśród licznej grupy pacjentów
Podziel się swoją pasją w social mediac
Zyskaj zaufanie pacjentów. To nie tylko zamieszczanie zdjęć z dyplomami, chociaż i te informacje zachęcają pacjentów do nawiązania kontaktu. Ważne jest Twoje zaangażowanie w pracę i to, żebyś pokazał je innym ludziom. Zdjęcie zrobione podczas zabiegu i zamieszczone na Instagramie czy Facebooku może przynieść sporo korzyści, zwłaszcza jeśli zaopatrzysz je w profesjonalny i pełen empatii komentarz.
Jak skutecznie osiągnąć pożądany efekt?
Pacjenci to najważniejszy element pracy lekarza. Jeśli jeszcze nie wiesz jak to zrobić, rozpocznij budowanie ich uznania i zaufania już teraz. Z chęcią pomożemy Ci w odpowiednim wypromowaniu Ciebie i Twojego gabinetu w social mediach. Skontaktuj się z nami i ciesz się wzrastającym powodzeniem.