Dotrzeć do nowych pacjentów

Gdzie znaleźć potencjalnych klientów?

Aktualne czasy służą ogromnemu rozwojowi Internetu, popularnych mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Tik Tok czy Pinterest. Codziennie cała rzesza ludzi przegląda różne profile społecznościowe w poszukiwaniu specjalistycznych gabinetów kosmetycznych, stomatologicznych, okulistycznych, dermatologicznych itd. Będąc obecnym w sieci, gabinet lekarski ma zatem większą szansę na pozyskanie nowych pacjentów.

Bądź obecny dla pacjenta

Zastanówmy się, w jaki sposób my sami szukamy informacji. Wielokrotnie szukając szybkiej odpowiedzi na pytanie, gdzie najlepiej udać się do specjalisty, wpisujemy w przeglądarkę internetową nazwę interesującego nas specjalistycznego gabinetu. Bardzo często atrakcyjniejsze dla nas są przychodnie czy specjaliści, którzy aktywnie prowadzą swój zawodowy profil w mediach społecznościowych. Pacjent może tam łatwo znaleźć aktualne informacje o gabinecie, obejrzeć zdjęcia z przeprowadzonych zabiegów czy zapoznać się z opinią innych pacjentów. Jeśli pacjent widzi Twoją działalność “od kuchni” o wiele chętniej skorzysta z oferowanych usług.

Wabik na pacjentów? Sprawdź to.

Kolejnym plusem jest fakt, że stali pacjenci danego gabinetu mogą  obserwować i co ważniejsze komentować, a także udostępniać różne zamieszczane posty, które będą widoczne dla innych użytkowników portali społecznościowych – potencjalnych pacjentów. Oczywiste jest, że ceniony przez różne osoby gabinet wzbudza większe zaufanie niż ten, o którym niewiele wiadomo. Przychylne opinie działają jak wabik na szukających oceny ludzi. To idealna propozycja na bezpłatne zwiększanie zasięgów i poszerzania grona pacjentów.

Niewymagające, a skuteczne

Instagram króluje teraz nie tylko wśród młodzieży. Grupa jego odbiorców ciągle się zwiększa. W Polsce korzystających z Instagrama jest już 9,2 milionów osób. Łatwy w obsłudze, niewymagający szczególnych umiejętności w użytkowaniu, pełen kolorowych zdjęć przyciąga uwagę ogromnych ilości ludzi. To zatem świetne rozwiązanie dla właścicieli gabinetów różnego rodzaju, aby się zaprezentować i pozyskać nowych klientów.

Nowoczesność ma przyszłość

Ludzie korzystają teraz z pomocy Internetu w większości przypadków czyniąc go niezastąpionym. Warto wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do promocji swojej działalności medycznej, jak również zdobywania zaufania wśród pacjentów. Powierz swoje social media ekspertom!