Targi eTrade Show i RemaDays 2025

Targi eTrade Show i RemaDays 2025 – eMedialni podczas najważniejszych wydarzeń w branży

Coraz większa liczba innowacyjnych rozwiązań technologicznych pomaga usprawniać logistykę i proces sprzedaży internetowej. O najważniejszych zmianach powinni wiedzieć nie tylko właściciele sklepów online, ale też marketingowcy. Jak być na bieżąco z wszystkimi nowinkami? Najlepiej uczyć się od najlepszych, a ci spotykają się podczas corocznych targów eTrade Show i RemaDays w Warszawie. Największe firmy z całego świata dzielą się swoimi doświadczeniami, prowadząc własne stoiska biznesowe czy wygłaszając prelekcje. Jako eMedialni uczestniczyliśmy w tych wydarzeniach. Dzięki temu poznaliśmy najnowsze trendy w e-commerce! 

Czym są międzynarodowe targi eTrade Show i RemaDays?

Międzynarodowe targi eTrade Show to największe na świecie wydarzenie branżowe organizowane w hali Ptak Warsaw Expo. W tym roku miała miejsce już 8 edycja. W ciągu czterech dni, od 28-31 stycznia 2025 r., zaproszeni goście organizowali prelekcje, panele dyskusyjne i warsztaty, które miały pomóc uczestnikom lepiej zrozumieć aktualne trendy i wyzwania w e-commerce i marketingu internetowym. 

W tym samym czasie w hali Pak Warsaw EXPO trwały również targi RemaDays, czyli Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku. W ich trakcie przemawiali najważniejsi specjaliści w dziedzinie nowoczesnych technologii wykorzystywanych w druku i reklamie. Wykorzystaliśmy tę okazję i zajrzeliśmy także tam. 

Tarki RemaDays 2025

eMedialni podczas targów

Mieliśmy okazję zapoznać się ze stoiskami wystawców – łącznie przez wszystkie dni było ich ponad 200. Wśród nich przedstawiciele liderów w branży, czyli m.in. Allegro, Shopify, InPost, PaU, Tesla Poland, Fabryka E-biznesu, Whitepress.pl, Fundacji GS1 Polska, Romicore, Mentonio Finance OÜ czy Time4Ecommerce. Było to dla nas fachowe źródło wiedzy i inspiracji. 

Wysłuchaliśmy też ciekawych wystąpień polskich i zagranicznych specjalistów od handlu elektronicznego. Przemawiali Anna Nowicka z DHL Polska, dr Katarzyna Malinowska, specjalistka od AI, Tomáš Novák z czeskiego startupu DeliTech czy Kevin Brown, szef działu innowacji w Google Ads. W tym roku program prelekcyjny skupiał się wokół: 

  • automatyzacji i sztucznej inteligencji, 
  • innowacyjnych technologii w logistyce, 
  • zrównoważonego rozwoju e-commerce, 
  • globalizacji e-commerce. 
Plan konferencji RemaDays 2025

Temat AI dominował także podczas wykładów Rema Congress 2025. Specjaliści informowali m.in. o praktycznych sposobach wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu i grafice. 

eMedialni podczas targów
Emedialni
Emedialni
Najnowsze wpisy
Konferencja Let’s talk about IT – eMedialni partnerem wydarzenia

Konferencja Let’s talk about IT – eMedialni partnerem wydarzenia

11 marca, 2025

Za nami VII edycja konferencji Let’s talk about IT! Jako eMedialni mieliśmy zaszczyt być partnerem tego wydarzenia. Wsparcie tego projektu b...

Top 5 aplikacji do tworzenia reels’ów – z nimi rozwiniesz swojego Instagrama

Top 5 aplikacji do tworzenia reels’ów – z nimi rozwiniesz ...

29 stycznia, 2025

Chcesz tworzyć reelsy, które przyciągają uwagę? Odpowiednie zmontowanie video, dodawanie muzyki i przygotowanie napisów w edytorach aplikacj...

Co to jest Real-time marketing? Omawiamy przykłady skutecznego zastosowania

Co to jest Real-time marketing? Omawiamy przykłady skutecznego z...

17 grudnia, 2024

Real-time marketing (RTM) pozwala markom reagować na bieżące wydarzenia i aktualne trendy w czasie rzeczywistym. To sposób na budowanie zaan...