Targi eTrade Show i RemaDays 2025 – eMedialni podczas najważniejszych wydarzeń w branży
Coraz większa liczba innowacyjnych rozwiązań technologicznych pomaga usprawniać logistykę i proces sprzedaży internetowej. O najważniejszych zmianach powinni wiedzieć nie tylko właściciele sklepów online, ale też marketingowcy. Jak być na bieżąco z wszystkimi nowinkami? Najlepiej uczyć się od najlepszych, a ci spotykają się podczas corocznych targów eTrade Show i RemaDays w Warszawie. Największe firmy z całego świata dzielą się swoimi doświadczeniami, prowadząc własne stoiska biznesowe czy wygłaszając prelekcje. Jako eMedialni uczestniczyliśmy w tych wydarzeniach. Dzięki temu poznaliśmy najnowsze trendy w e-commerce!
Czym są międzynarodowe targi eTrade Show i RemaDays?
Międzynarodowe targi eTrade Show to największe na świecie wydarzenie branżowe organizowane w hali Ptak Warsaw Expo. W tym roku miała miejsce już 8 edycja. W ciągu czterech dni, od 28-31 stycznia 2025 r., zaproszeni goście organizowali prelekcje, panele dyskusyjne i warsztaty, które miały pomóc uczestnikom lepiej zrozumieć aktualne trendy i wyzwania w e-commerce i marketingu internetowym.
W tym samym czasie w hali Pak Warsaw EXPO trwały również targi RemaDays, czyli Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku. W ich trakcie przemawiali najważniejsi specjaliści w dziedzinie nowoczesnych technologii wykorzystywanych w druku i reklamie. Wykorzystaliśmy tę okazję i zajrzeliśmy także tam.

eMedialni podczas targów
Mieliśmy okazję zapoznać się ze stoiskami wystawców – łącznie przez wszystkie dni było ich ponad 200. Wśród nich przedstawiciele liderów w branży, czyli m.in. Allegro, Shopify, InPost, PaU, Tesla Poland, Fabryka E-biznesu, Whitepress.pl, Fundacji GS1 Polska, Romicore, Mentonio Finance OÜ czy Time4Ecommerce. Było to dla nas fachowe źródło wiedzy i inspiracji.
Wysłuchaliśmy też ciekawych wystąpień polskich i zagranicznych specjalistów od handlu elektronicznego. Przemawiali Anna Nowicka z DHL Polska, dr Katarzyna Malinowska, specjalistka od AI, Tomáš Novák z czeskiego startupu DeliTech czy Kevin Brown, szef działu innowacji w Google Ads. W tym roku program prelekcyjny skupiał się wokół:
- automatyzacji i sztucznej inteligencji,
- innowacyjnych technologii w logistyce,
- zrównoważonego rozwoju e-commerce,
- globalizacji e-commerce.

Temat AI dominował także podczas wykładów Rema Congress 2025. Specjaliści informowali m.in. o praktycznych sposobach wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu i grafice.
