Social Media

W jaki sposób można promować branżę medyczną w social mediach?

Każdy z nas z pewnością dostrzega, jak dużo czasu poświęcamy na korzystanie z Internetu. Niejednokrotnie mając jakiś problem czy szukając odpowiedzi na nurtujące pytania, z chęcią sięgamy po rady „wujka Google”. Bliżej przyjrzała się temu firma Hootsuite. Z raportu, który przygotowała wynika, że na surfowanie po Internecie poświęca się aż 6 godzin 44 minuty w […]

W jaki sposób można promować branżę medyczną w social mediach? Read More »

Co powinien zawierać profesjonalny profil na LinkedInie?

LinkedIn to międzynarodowy portal społecznościowy, który dostępny jest w ponad 20 wersjach językowych. Celem LinkedIna jest ułatwienie kontaktów zawodowo-biznesowych. Pracodawca zamieszcza na tym portalu oferty pracy, a osoba poszukująca zatrudnienia przedstawia siebie i swoje umiejętności w krótkim opisie, oraz załącza na profilu swoje CV. Co powinien zawierać profesjonalny profil na LinkedInie? Wszystkiego dowiesz się z

Co powinien zawierać profesjonalny profil na LinkedInie? Read More »

Jak działa algorytm Facebooka i jak z nim wygrać?

Facebook numerem 1 w Polsce z tytułem „Ulubiona platforma społecznościowa”. Według raportu przygotowanego przez firmę Hootsuite to właśnie ten serwis społecznościowy ma najwięcej użytkowników w Polsce – łącznie 17,65 mln użytkowników! Facebook będąc najpopularniejszym serwisem społecznościowym, stał się narzędziem marketingowym, z którego korzysta wiele firm. Jednak, aby medium to przynosiło zamierzone rezultaty, należy dowiedzieć się

Jak działa algorytm Facebooka i jak z nim wygrać? Read More »

Jak zrobić zgodny z prawem, a przy tym ciekawy konkurs na Facebooku?

Konkurs na Facebooku to ciekawy sposób na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, a także na zbudowanie świadomości marki. Obecnie można zauważyć, że konkursy stały się bardzo popularne i korzysta z nich wiele firm. Jednak nie wszyscy pamiętają, o tym, że konkursy na portalu, którym jest Facebook, mają swój regulamin i zasady, których trzeba przestrzegać.  Zatem,

Jak zrobić zgodny z prawem, a przy tym ciekawy konkurs na Facebooku? Read More »

Poznaj trendy TikToka w 2022 roku

TikTok to obecnie jedna z najpopularniejszych platform na całym świecie. Filtry, efekty, baza utworów to główne wyróżniki tej aplikacji. Użytkownicy TikToka to przede wszystkim Generacja Z, którym aplikacja pozwala na szybki rozwój popularności, interakcję z użytkownikami z całego świata, a także stwarza możliwość wyrażania siebie. Obecnie z TikToka coraz częściej korzystają różnorodne marki, które w

Poznaj trendy TikToka w 2022 roku Read More »

Jak zdobywać nowych fanów na Facebooku płatną reklamą i organicznie?

Firmowe profile w social media prowadzone w odpowiedni sposób, okazują się istną kopalnią złota. Wiedza o zainteresowaniach i pragnieniach tak dużej ilości użytkowników pozwala przygotować skuteczne reklamy na Facebooku (lub na innych portalach). Aby reklama przyniosła zamierzony skutek (konwersję), powinna być odpowiedzią na aktualne potrzeby klienta – a gdzie, jak nie w social mediach ludzie

Jak zdobywać nowych fanów na Facebooku płatną reklamą i organicznie? Read More »

Social media w Polsce – które kanały sprawdzą się dla Ciebie?

Kanały social media pozwalają dotrzeć do naprawdę sporego grona odbiorców. Liczba użytkowników nie jest jedynym kryterium, które pozwoli nam prowadzić skuteczne działania marketingowe. Warto wiedzieć, jakie przekazy kierować do odpowiednich osób. Zacznijmy od LinkedIna. Z racji, iż jest to portal biznesowy, będzie dobrym wyborem, jeśli zależy nam na dotarciu do specjalistów. Sprawdzi się przede wszystkim

Social media w Polsce – które kanały sprawdzą się dla Ciebie? Read More »

Hashtagi na Facebooku – wszystko, co musisz o nich wiedzieć

Hashtag, nazywany też płotkiem, kratką lub krzyżykiem, króluje w największych serwisach społecznościowych. Jego historia zaczęła się na Twitterze, a później potencjał ten wykorzystały także Instagram i Facebook. Obecnie zobaczymy go również na Youtubie oraz Tik Toku. Znak „#” na tyle zakorzenił się w kulturze, że funkcjonuje nawet poza Internetem, ale przede wszystkim jest nieodłącznym elementem

Hashtagi na Facebooku – wszystko, co musisz o nich wiedzieć Read More »

Czym jest Pinterest?

Nie, to nie jest kolejna aplikacja social media. Pinterest to niezwykle popularna na całym świecie platforma do odkrywania inspiracji – tak właśnie chcą ją nazywać jej twórcy. Aplikacja jest źródłem gotowych pomysłów i inspiracji, korzysta z niej aż 367 milionów aktywnych Pinnerów (bo tak nazywa się użytkowników Pinteresta) miesięcznie. Sam serwis ma za sobą już

Czym jest Pinterest? Read More »